Dronningen! Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 God helg.... Tenkte jeg skulle ta en kveld i hornet i dag, bli med?
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har dessverre en date med seks dvd'er Studio60, regner med at den kan tenkes å vare noen måneder siden de fleste episodene er verd å se minst tjue ganger så akkurat i kveld er det litt lite plass. Men du har kanskje noe i hornet som du kan trøstespise på? Mat eller menn?
Dronningen! Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg er litt Ole Brumm i dag kjenner jeg:o) Trøstekysse og trøstespise? Kos deg med Studio60.....
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Kysser OleB? Plutselig mista han litt av uskylden...
Dronningen! Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2007 hihi... nei det vet jo ikke jeg noe om, men jeg skal gjøre begge deler. Menn og mat!
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Menn og mat er en uslåelig kombo. Håper han (DE???) er veldig pene og snille på en mandig testosteronsprutende måte, ellers fortjener de ikke å være på din fredagskveld!
Dronningen! Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. oktober 2007 Altså ærlig talt Luten. Skal jeg først drømme meg bort virituelt så skal jeg ha en mann til hver ting... Ja nå tenker jeg du angrer litt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå