Trønder med to herlige Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Hvor stor overgang var det å få to små barn? Tenker da på ekstra stress og div. Får dere dagene til å gå opp? he he... :-)
mammae:-) Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Nei, synest det var større overgang fra 0 til 1 barn:-) Er 2 år og 3 mnd mellom våre to jenter, og synest for det meste alt går kjempeflott, vi koser oss. Elste på 3 år er i bgh 3-4 dager i uka da.
Honningmelon Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg syns det var en VELDIG stor overgang til og begynne med. De tre første mnd følte jeg at jeg ikke strakk til på noen områder, og alt var bare stress. Puh... vil ikke ha tilbake den tida. Men, nå som eldste snart er 4 år og minste 1 år, så er det kjempekos :-) Jeg føler fortsatt at jeg av og til ikke strekker til, men sånn er det vel å være mamma.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Jo synes det er ganske stor overgang. Nå er den eldste 4,5 år og inne i en periode der hun bare skal gjøre ugang og lærer derfor minsten på 2 år og gjøre det samme. Mye kjefting dessverre her i huset. Men mye kjekt også da. Angrer ikke et sekund for at vi har fått to skjønne, de er så utrolig glade i hverandre selv om de krangler om den minste ting Men ja, overgangen er nok stor. Når vi en sjelden gang har kun en av dem hjemme så er det som å komme til himmelen..hehe.
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 1 som ingen og 2 som ti! Dette er og blir fakta. Men alt går seg til etter en stund og man venner seg til det meste. Etter Kort tid er det kun til hjelp å ha to, når de kan leke med hverandre.
Medium fikk guttebass Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Syns det var en veldig lett overgang. Mye mer forskjell å få førstemann! )
haater husarbeid Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg synes det var utrolig slitsomt med den overgangen til to unger ja!! men så fikk jeg en som ammet annen hver time hele døgnet de to første mnd også da. Men alt går seg da til. Men travelt å bringe og hente to unger i bhg altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå