Pixie Power Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 d...et er mange som mener dette om folk som er "alternative", tror på det åndelige. Her inne også. Det er ofte de samme som mener det galt å snakke nedsettende om tjukke mennesker, de med annen hudfarge etc etc. Men åndelighet er det visst greit gjøre narr av. Holder det ikke å bare være uenig? Jeg forstår meg ikke på de som er f.eks kristne, men jeg har ikke behov for å latterliggjøre dem.
roxanne Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Da jeg leste overskriften tenkte jeg på de russiske bombeflyene som flyr opp og ned langs norskekysten med eldgamle fly som er lastet med bober og kanskje kjernefysiske våpen. De er "høysvevende tullinger". En digresjon dette her, men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå