Gå til innhold

middag i dag da?

vi blir 5, 25 sept :) <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

....jeg ligger med migrene trenger råd til middagen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her med oss blir det seibiff med løk, rømmesaus og mandelpoteter:)

Skrevet

pytt i panne på meg da jeg er alene.

Skrevet

Skal ha kyllinglår med ris og saus. Ungene elsker det... samt litt baguetter

Skrevet

Stekte laksekoteletter og ris. :)

Skrevet

marineter kylling fileer,fløtegratinerte poteter og salat:=)

Skrevet

i dag skal jeg ha vors, også dra på byen, så blir vel noe enkelt noe, som hjemmelaget hamburger, spaghetti eller noe slikt... og forssenpizza til etter byturnen. huff, usunn jeg:P og nei, jeg er nok ikke gavid. trist, men sant. får håpe det klaffer bedre neste mnd:)

Gjest janbaby
Skrevet

Svigermor serverer kylling,kyllingvinger å spearribs(vet ikke hvordan det skrives) :), med ships, fløtegratinerte poteter, bearnesaus og salat.

Skrevet

creme fraice sås med bacon, champinjoner, lök el de grönsaker du liker o fullkornspasta till det, lätt o göra o super gott:0)

Skrevet

Vi gjør det enkelt i dag; ildfast form med potetmos i bunn, kjøttdeig med fyll over og ost på toppen! så inn i ovnen:) fort,enkelt og godt:)

Skrevet

Hjemmelaget sodd m/potet og gulerøtter her.........namnam!!

Skrevet

Hoff da,leste bare overskriften først,etter innlegget leste jeg resten,Migrene jah..det hørtes ikke godt ut.Hva med og ordne noe så enkelt som pølse og potetmos,elr pasta di napol m/litt brød-Elr stekt egg og karbonade på kake!!!

Skrevet

Pølsefest! Wienerpølser og hjemmelaget potetmos. Samboeren min har fått dilla på potetmos... Kanskje det er han som har fått pica!

Skrevet

I dag blir det nok en kald middag, tror jeg.

Har lyst på en deilig kyllingsalat med bl.a. kylling, egg, pasta vellet i pesto, ost, sukkererter, gulrøtter, brokkoli, og alt det andre vanlige man pleier å ha i saltater. Også må jeg ikke glemme hvitløksbaguetter! -Og gresk dressing... Nammm..... :)

Vet ikke hvor ille den migrenen din er jeg, men jeg vet i alle fall at når jeg har migrene, så ligger jeg som et slakt og orker/klarer ikke gjøre noe som helst. Og da er middagslaging uaktuelt for min del. Orker vel egentlig ikke spise noe særlig heller...

Så på sånne fæle dager, -som heldigvis ikke er for ofte, da synes jeg det er lov til å ha frossenpizza, noe annen ferdigmat, eller noe take-away. ;)

-Hvis ikke din kjære vil trå til og diske opp med noe godt,da... :)

God bedring!

Skrevet

Taco, taco, taco................jippiii endelig helg! Da ska vi koooose oss =)

God helg alle sammen!

Skrevet

pannekaker m blåbærsyltetøy... til min 7 årings store fryd... han er litt pjusk idag så da får han bestemme =)

Skrevet

Åååå....i dag er det fredag, og dermed kose-dag :) Vet ikke helt hva vi skal ha, men det blir vel enten taco, hjemmelaget pizza, biff, bakt potet eller noe annet nammenam.. Pleier å bli en av de på fredagen :D

Skrevet

I dag blir det skikkelig "sunn" gatekjøkkenmat... Latskapen lenge leve... Men hadde fisk i går altså...

Skrevet

Reker med tilbehør!!! Og alkoholfri vin! :) Gleder meg! :)

Skrevet

Salat med sterkt krydrede scampi:):) Det er godt det:)

Skrevet

Røkt torsk med gulrotstuing og poteter..... IKKE mitt yndlingsvalg på en fredag, men er matlei så sambo får bare bestemme......

Skrevet

Vi skal snart på McDonalds, for jeg er dessverre besatt av cheeseburger i dag. Har omtrent ikke hatt matlyst i dag, men er kjempesulten, og det eneste jeg har lyst på er hamburger derfra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...