Cecilie :o) - 2 pp. Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg hadde EL for en uke siden og har de siste dagene begynt å føle meg VELDIG trøtt og sliten. (Har ikke endret noen vaner den siste tiden som skulle gjøre meg mindre opplagt) Men dette er vel kanskje litt tidlig å begynne å kjenne noe? Setter pris på svar )
lykkelig-mamma Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Hei:) Jeg hadde også el for ca en uke siden, etter beregningene:) Krysser fingrene ! Føler meg litt rar...litt hodeverk(bare litt) hver dag, tissetrang og re veldig trøtt. Men er veldig redd for at det er hode som spiller meg et puss.....Er i min 1 pp En uke til en test kan vere positiv...virker som år... Vi er jo i ganske like situasjoner..hvor gammel er du?
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Eg og er blitt veldig sliten/trøtt etter el for ca 1 uke siden så eg og lurer veldig på de............... Håpe Håpe :-)
Giinaღ Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Ikke for å ødelegge håpet deres... men i min 1. pp - jeg har ALDRI kjent meg mer gravid enn etter vi begynte å prøve. Det er helt utrolig hvor virkelige symptomene er. Mange ting legger man bare ekstra merke til i denne perioden. Nå sier jeg ikke at det gjelder alle. Også min venninne gikk i denne fella (kun 2 mnd. før meg faktisk). 1. pp var hun sikker på at hun var gravid. Det var hun selvsagt ikke. I 2. pp satt den og hun var så og si symptomsfri :) Ønsker dere selvsagt LYKKE til uansett!!!
Cecilie :o) - 2 pp. Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2007 Tusen takk for oppklarende svar! Har vel egentlig ikke helt trua på at den sitter nå selv heller, men hadde en MA for litt over 1 år siden og hadde ikke noe særlig symptomer da heller annet enn at jeg også da ble ekstremt sliten.... Men som nevnt her, kan bare være hodet som spiller meg et aldri så lite puss, ønsker jo dette veldig sterkt nå, og krysser jo alt jeg har for at det er noe der, men vet jo ikke da.....
Giinaღ Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Det er nok i mange tilfeller det sterke ønsket som gjør at vi finner symptomer... men nå sier jeg ikke at det gjelder DEG. Jeg har lest at man godt kan kjenne symptomer så tidlig som en uke etter EL, så det er fullt lov å HÅPE Jeg er også en uke etter EL nå og har sinnsyk kløe på puppene som jeg også håper kan være et symptom (+ stikkinger nede i siden, tror det er eggstokkene,,, som jeg forøvrig kom på at jeg hadde i forrige PP også...)
Cecilie :o) - 2 pp. Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. oktober 2007 Hehe, det er jo sånn det blir når man ønsker det så sterkt, man leter febrilsk etter symptomer så håpet ikke blir borte... Noen andre her inne sa det også bra her, etter å ha prøvd en stund, lærer man at de symptomene man opplever når man tror (og håper) at man er gravid, er ofte symptomer som kommer rett før TR.... Men vi får krysse alt vi har og håpe på det beste! *Sende masse gode tanker til deg* )
Giinaღ Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 Ja, dessverre er det slik at symptomene er veldig like de man får før IKM. Eneste jeg ikke kan huske er all mensmurring og stikking nederst i siden har vært der før IKM tidligere, men men... (heller ikke de kløende puppene heller for den saks skyld). Jeg er forresten kun inne i min 2. pp selv, og det hadde vært gøy om det hadde lykkes for oss begge SÅÅÅ kjapt! Masse lykkelykkel til til deg også!!!! Håper du forteller hvordan det går
Cecilie :o) - 2 pp. Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har pleid å ha litt mensmurring før IKM, men kløende pupper har jeg ikke vært borte i før... er jo lov å håpe ;p Hadde vært kjempegøy om det hadde klaffet for oss så fort ja!!!! Og skal selvfølgelig holde deg og alle dere andre her inne oppdatert!! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå