Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Er det bare å ringe å få en ny time? Eller er det ikke så lett? Det er typisk om timen min faller på en av de dagene vi skal til utlandet..hotell og fly er betalt..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Ring dit og forklar problemet, så får du helt sikkert en ny time uten noe stress.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 joda, mange som bytter time, jeg gjorde det sjøl, ikke noe problem, men det som kan være er at der du bestilte at de kanskje har mange i kø og fulle dager, så kan ta litt tid før du får ny time, men det er det jo bare å ringe for å spørre...
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 heisann! Jeg byttet min time fordi jeg mente det var litt sent( uke 20) . bare ringte dit og fikk time uken før! om du kan på dagtid er det enklere å få byttet timen enn på kveldstid. Men pass på å ringe raskt, du kan ikke forvente å få ny time akkurat når du vil. men det ordner seg helt sikkert altså!!
canutten Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Bare prøv å få i samme uke, jeg var på ferie forrige gang jeg var gravid og da spurte de om jeg kunne komme hjem...!?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 HerreGud. Dette er 2000-tallet. Folk reiser og er opptatt (på jobb og i fritiden). Skulle bare mangle at helsevesenet er såpass fleksible at man kan endre en time. (Selv om jeg vet av erfaring at de "forventer" at man kommer når man blir innkalt grrrrrrrrrrrr)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå