Gå til innhold

Oh My God!!!! Mannfolk altså!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, dagens problem :

Han skal på hyttetur med ugtta i helga, dette har han visst om i fire uker. Så på mandag sa jeg til han at han må legge frem det han vil ha vasket av klær før han drar så skal jeg vaske det. Har også mast på han hver dag hele uka. Første som kjer etter at jeg har dratt han opp av senga i morges er "Maaaariiiieee! Jeg har ikke flere reine boxere!!!" meg: "uff da! du skulle jo si fra!" han: " ja, men du som er hjemmeværende kan vel faen meg vaske klær!" Heheh....jeg jobber full stilling, 50 timer denne uka. Jada....jeg er jo hjemmeværende! Så ber jeg han hente boxerne og sier jeg kan vaske de nå, så kan du henge de til tørk når du kommer frem. Han gjør ikke det og ejg går for å se i skapet hans. Der ligger intet mindre enn fire rene boxere! Jepp! Så vasker jeg klær. Ringte kompisem hans for å få info om når de regner med å være hjemme på søndag, noe min kjære mann ikke kunne svare på selv om han MÅ hjem for å passe ungen når jeg skal på jobb, Jada, jeg jobber! Kompisen sier også da at han må ha med sengetøy og håndkler. Så, for å slippe mer mas, pakker jeg for han mens han er ute for å skifte dekk på bilen. Han dro for å gjøre dette kl 10 i morges og det har han enda ikke klart å få til!!! I mellomtiden har jeg vasket 2 maskiner med klær, handlet for hele helga, rydda kjøkkenet og besøkt søstra mi og drukket kaffe!

Nå ringer han og sier at han ikke får til å skifte dekkene. Så spør jeg om jeg skal komme ut og gjøre det for han da? Neiiida, det går så fint så! Yeah right! Også sutrer han over at han ikke gidder å dra likevell om han ikke får skiftet dekk. Om han nå kommer hjem uten vinterdekk og sier han blir hje,,e så kjører jeg faen meg ned på blåring og betaler de for å skifte dekk for han! Nå vil jeg bare ha han ut av huset i et par dager!

Mannfolk altså!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor gidder du å stå på pinner for han? Hvis min samboer ikke hadde hatt rene klær, så hadde han pent måttet vaske de selv.

Skrevet

Å herreminhatt, skjønner godt du vil ha han ut av huset!! Her i huset er det også jeg som vasker klærne, men ligger det ikke i skittentøyskurven blir det ikke vasket. Går ikke rundt å leter etter skittentøy altså!!! Hadde ikke gidda pakket for han heller....hehe...

Skrevet

Hm.....han hadde no fått et lynkurs i VASKEMASKIN!!!!! Utakknemmelighet tror jeg det kalles;-)

Skrevet

Uff... Hadde det vært sambo hadde jeg sendt ham avgårde med skitne klær, så hadde han kanskje lært til neste gang..!

Hadde ALDRI begynt å vaske på avreisedag om han ikke hadde hatt vett i skolten til å komme med skittenklærne før da, og om han i tillegg hadde klaget over at jeg ikke hadde vasket dem tror jeg kanbskje jeg hadde gnidd en skitten boxer (helst med bremsespoer) i trynet hans. Årh, ble provosert jeg nå, hehe;)

Skrevet

Oi. Du får hilse ham og si god bedring:) he he.

Skrevet

Tror han her må være for godt vant med kone som fikser mye for ham.

Skrevet

Æsj, ja men jeg orker ikke det maset. Så er mindre tidkrevende og bedre for blodtrykket mitt (og forholdet) at jeg bare pakket for han. Men nå er jeg så dritt lei og irritert på hele mannfolket at han kunne godt vært borte en hel uke! Hele denne diskujonene fant forøvrig sted men sjeg stod og lagde frokost og to-åringen spurte hundre ganger " hva er det?" meg " det er en rosin".... FØR morgenkaffen!

Dere får nå skriftlig av meg at om det noen gang kommer en sønn ut av min mage, så skal han IKKE sjemmes bort!

Skrevet

Hihihihihi, tigern:-D

Den der var velkjent:-) Men min mann hadde tatt sin død hvis han måtte hatt hjelp til å skifte dekkene på bilen da:-))

Gjest Renate&nydelige Christina
Skrevet

hehe..kjent sak at mannfolk er tregere enn enn et pinsvin!!

men jeg hadde aldri stått på pinne for han som du gjør..never!!

Skrevet

Er du mora hans eller? Høres ut som en skikkelig hjelpesløs fyr når han ikke engang klarer å ordne seg for å dra på hytta selv en gang. Tror du må streike litt jeg.

Skrevet

Høres mer ut som en tenåringssønn enn en mann......

Skrevet

Hahaha!! Jeg ler meg fillete!! De mannfolkene kan være så hjelpeløse!!! Herlighet.

Jeg må si at jeg forstår godt at du bare pakker for ham og omtrent skifter dekk for ham, for nå har du vel sett frem til å få ham ut av huset for helgen.

Dette er det perfekte beviset på at mannfolket er det svake kjønn!!!

Det er HELT avhengig av oss kvinner!!

Du må fortelle hvordan dette ender!

:oD

Skrevet

Seriøst?!! At du gidder! Hadde aldri funnet meg i noe slikt. Her pakker og vasker sambo tingene sine selv. Har gitt klar beskjed om at her i huset er vi likestilte. Begge er i full jobb, og vi har tre barn. Orker ikke å være mamman hans også....

Skrevet

Herlighet...

Fatter ikke at noen kan bli tiltrukket av menn som oppfører seg som bortskjemte tenåringer...?

Skrevet

he he he....må bare le når jeg leser dette! Hvis han ikke klarer å legge klærne sine i skittentøyskurven så bli det hans problem, aldri i verden om jeg går og plukker skitne klær etter ham!

Skjønner godt at du vil ha ham ut av huset i helgen, det må jo bare være deilig hvis han er så hjelpesløs som det høres ut for! At det går an sier jeg bare......

Skrevet

Seriøst?!?!?!?!? Det er f...... meg ikke noe mannfolk du bor sammen med!

Til og med min sønn på 6 år skjønner at skittentøyet skal i skittentøydunken, eller på vaskerommet dersom han forventer at det skal vaskes!!!!

Dessuten; hvilket mannfolk innrømmer at de ikke klarer å skifte dekk på bilen? Min samboer hadde heller dødd i forsøket, enn å innrømme noe slik!

Du trenger virkelig å legge vekk morsrollen overfor samboeren din, og be han bli voksen!

Sorry, blir mye pes ang din kjære, men, hmmmm...... du la vel litt opp til det også..... ;-)

Skrevet

Jepp! Tror dere ikke han hadde vært hos frisøren imellomtida mens jeg løp beina av meg for å få vasket, handla og pakka?! Åh, fy søren...ble irritert altså. Han hadde ihvertfall fått til å bytte dekk. Og godt er det! Tror jeg hadde sett på han med litt andre øyne om han ikke hadde klart det. Men han ble veldig glad for at jeg hadde pakket for han da. Og da han dro var jeg ihvertfall ikke kjempe sint, noe jeg hadde vært om han skulle pakket selv. Syns jeg hører det ; " Maaariiieee! Hvor er sokkene mine? Hvor er nøklene mine? Har vi noe reine håndklær daaaa?". Off, men i morgen skal jeg på jentekveld. Regner med vi klarer å kokelere ihop en oppdrager-plan over vinflaska som trer i verk når han kommer hjem på søndag tenker jeg! Dette må jeg få lagt av han! For han er veldig bra ellers, så tror jeg beholder han litt til ;-) Er nok glad i han igjen på søndag ... ;-)

God helg jenter!

:-)

Skrevet

At du gidder... Tenk å ha det sånn resten av livet da. *grøss*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...