Gå til innhold

OG SÅ KRØP JEG TIL KORSET!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa på 3 uker kavet, kavet og kavet etter mat...ville ikke ha mer og bare grein. Jeg tenkte: Hva HAR jeg spist i dag??? Har hun ikke fått rapt??? SÅ kjøpte jeg smokken!!! Du verden, jeg har fått en ny liten baby.... Våken, opplagt og fortsatt spiser godt. Pappan får kost seg, jeg får kost meg, og ikke putter jeg den inn i tide og utide.

Det eneste er at hun sover litt mer i bolker, ikke lange tre timer hver gang. Noen som har erfaring med det??

Rart at jeg gikk så på kontra med meg selv, jeg skulle jo IKKE bruke smokk, men det funket jeg for meg :-) Jippi!!!!

Sunshine

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smokken er en vidunderlig ting.

Jeg stappa i smokken på sykehuset,har hatt ei som ikke ville ha smokk før,hun var sånn som du sier,urolig,og kavet. Det som er,er jo at de har et sånt utrolig til sutte behov,og da henger de jo i puppen hele tiden.

Smokken er å anbefalt pga at den minsker risikoen for krybbedød.

Smokk er topp!!! =)

Skrevet

Fikk også en ny baby da hun endelig tok smokken da hun var 6 uker:) Før det hadde hun et stort sugebehov men nektet å ta smokk, dermed satt jeg med puppen ute 24 timer i døgnet å ble sår og sliten! Men plutselig etter 6 uker med prøving fant hun ut at smokken kanskje ikke var så dum likevel:)

Skrevet

Så deilig at det ikke bare er meg :-) Nå sover og sover hun.... Jippi!!!

Skrevet

Hvorfor ville du i utgangspunktet ikke gi henne smokk?

Begge mine har fått smokk allerede på sykehuset. Sistemann har ikke vært så flink å ta den tidligere, men nå de siste dagene har hun skjønt poenget :o) Helt fantastisk!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...