mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Vi har en Graco bilstol med base,og nå begynner snuppa å bli for stor til denne..men er usikker på hva vi skal bytte til.. Noen forslag eller råd??
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Akta graco cosmic comfort
Carnivale Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Vi har Brio Zento, bakovervendt. Veldig fornøyd! Men har ikke noe å sammenligne med da Ungen sitter ihvertfall bakovervendt, stolen sitter godt fast, og alle er fornøyde.
Mille** Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 HTS besafte combi.....husker ikke om den heter izi kid også...hehe... Vi har vært fornøyd, kan ha den både forover og bakovervendt.
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Acta Graco Cosmic XTP... Kjeeeeempe fornøyd! Snuppa sitter som ei prinsesse... forover og bakovervendt sete...
Diva Muffin Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Akta Graco Cosmic Comfort her og.. byttet da hun var ca 9 kg.
Honningmelon Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 Vi har ikke kjøpt bilstol nr. 2 enda, men skal bytte over nyttår. Skal da kjøpe BeSafe Izi Combi. Hun er 11 mnd, men har fortsatt plass i Acta Graco med base :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå