Gå til innhold

hvilken bilstol brukte dere som nr.2?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en Graco bilstol med base,og nå begynner snuppa å bli for stor til denne..men er usikker på hva vi skal bytte til..

Noen forslag eller råd??

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akta graco cosmic comfort

Skrevet

Vi har Brio Zento, bakovervendt. Veldig fornøyd! Men har ikke noe å sammenligne med da ;)

 

Ungen sitter ihvertfall bakovervendt, stolen sitter godt fast, og alle er fornøyde.

Skrevet

HTS besafte combi.....husker ikke om den heter izi kid også...hehe... Vi har vært fornøyd, kan ha den både forover og bakovervendt.

Skrevet

Acta Graco Cosmic XTP...

 

Kjeeeeempe fornøyd!

Snuppa sitter som ei prinsesse...

forover og bakovervendt sete...

Skrevet

Akta Graco Cosmic Comfort her og.. byttet da hun var ca 9 kg.

Skrevet

Vi har ikke kjøpt bilstol nr. 2 enda, men skal bytte over nyttår. Skal da kjøpe BeSafe Izi Combi. Hun er 11 mnd, men har fortsatt plass i Acta Graco med base :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...