Tubbies Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Om ca 4 uker får vi ei lita prinsesse. Jeg driver nå å handler på nettet, og vil gjerne satse på mest mulig ull... Hvilke materiale bruker du? Ull eller Bomull? Og hvor lenge brukte dere str 50 til babyen. (Ull er forbaska dyrt...)
Mille** Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Hehe....aldri! Brukte str 56 i ett par tre uker kanskje, så ble det str 62 en stund. ) Hadde mye bomull som de brukte inne, brukte mest ull ute. Lykke til med fødsel! )
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Brukte aldri det vi... Brukte 56 i en uke, så gikk vi opp til 62 og 68.....
MammaTil2 Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Aldri! Hadde et par sett i str.56, og de passet de første ukene. Ellers brukte jeg bare 62, men husker ikke hvor mange uke de passet lenger. (Det er 4 år siden sist jeg hadde baby.)
2blånisser Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Aldri! Han var 53 cm da han ble født...
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 Begge mine gutter har gått rett i str 62 ;-) Syns ull er genialt. Brukte mye ullbody og ullstrømpebukse sa de var små.
sneipen <3 snuppa Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 2-3 uker kanksje..? men ikke kjøp for mye istr 50,er ikke sikkert at det blir brukt så lenge..
Lunalill Skrevet 26. oktober 2007 #9 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg brukte str 50 i de 4 første ukene:) Men snuppa mi var lita:).. Jeg ville ik ha kjøpt for mye i den str, da d gjerne er få onger som har behov for så liten str... Kjøp litt av hvert, og heller kjøp mere i rett str etter at prinsessa e kommet til verden:)) Lykke til:)
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 26. oktober 2007 #10 Skrevet 26. oktober 2007 Jenta her var 47 cm, så vi brukte str 50 i kansje ei uke eller to
Nina76. Skrevet 26. oktober 2007 #11 Skrevet 26. oktober 2007 Vi fikk en jente på 3490 (altså helt gjennomsnittlig). Vi brukte str 50 i over 10 uker... Og jeg ELSKER ull... :-)
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 26. oktober 2007 #12 Skrevet 26. oktober 2007 Jenta her var 47 cm og vi brukte str 50 i ei uke eller to...
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 26. oktober 2007 #13 Skrevet 26. oktober 2007 Aldri! Gikk rett inn i 56
Reflexia Skrevet 26. oktober 2007 #14 Skrevet 26. oktober 2007 brukte 50 i 2 mnd cirka...så vi trengte ganske masse i den str.. har jo med str på babyen å gjøre og det vet man jo som regel ikke på forhånd...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. oktober 2007 #16 Skrevet 26. oktober 2007 Min var 3990 og 52 når han ble født.. Brukte str 50 ett par uker..
suseduse Skrevet 26. oktober 2007 #17 Skrevet 26. oktober 2007 vi brukte ikke str 50.. men et lite tips, er det noe du skal ha mye av, så er det bodyer.. fort gjort med både gulp og bæsj og tiss ( vi hadde en gulpeunge da).
LegallyBlond Skrevet 26. oktober 2007 #18 Skrevet 26. oktober 2007 Brukte aldri str. 50, gikk rett på 56. Kunne nok brukte 50 i ett par uker, iallefall til eldste, men det hadde vært max 2 uker tror jeg... Har stort sett brukt ull på dem siden de var født. Brukt bomull kun sommerstid. Du trenger ikke kjøpe så mange plagg, bare så du har noen skift. Heller vaske dem ofte. Sies jo at ull kan bare luftes og vaskes sjelden, men er ikke noe særlig når barna gulper og bæsjer som bare det...
Anquor Skrevet 26. oktober 2007 #19 Skrevet 26. oktober 2007 Alle sa til meg at str.50 for du ikke bruk for! så jeg kjøpte 1 body i str.50... og det endte med at vi måtte på shopping med en gang vi kom hjem for å kjøpe små bodyer til henne, det er fortsatt noen bodyer i str. 50 vi bruker ennå, og hjun er 12 uker! hun var ikke spesielt liten heller 3260g og 47cm kjøp i vertfal noen så du har i tilfelle, ikke ta av lappene eller vask dem før du ser du får bruk for dem så får du heller bytte de.... det er mitt tips!
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #20 Skrevet 26. oktober 2007 Vi brukte str 50 i 14 dager ca. Snuppa mi var 3660g og 51cm
Mmmmmammman Skrevet 26. oktober 2007 #21 Skrevet 26. oktober 2007 Det ble pakket bort med en gang. Han kom ut 54/4,4
Mage Mi Sa Jo Skrevet 26. oktober 2007 #22 Skrevet 26. oktober 2007 først vil jeg svare bare på overskriften din, jeg har aldri brukt str 50 og om jeg skulle bruke det en gang kan jeg svare anderledes ;p eldste mann brukte str 50 til hun var 3 mnd minsten brukte ikke denne strlsen han var for stor så det er stor forskjell vi bruker mest bommull men når kulda kommer er det mye ull ja. tom og trine er billig og bra ull produkt og sparkjøp har det, vi kjøper derfra.
trollmamma Skrevet 26. oktober 2007 #23 Skrevet 26. oktober 2007 Never ever Alle mine gjekk rett inn i str 62. Brukte litt i str 56 da, men det var ikkje lenge.
mamma til 2 og lille frøet.. Skrevet 26. oktober 2007 #24 Skrevet 26. oktober 2007 Hei.. Jenta vår var 3380 gram og 50 cm lang. Hun er nå 3 uker og bruker fremdeles str 50. noen klær i 50 er faktisk for stor til henne enda.. Vi fikk høre fra alle at vi måtte kjøpe klær i 56 og 62.Og lite i 50. . Så pappa'en måtte på handling den dagen vi kom hjem fra sykehuset for å kjøpe klær i str 50. Men det kommer vel ann på hvor stor babyen er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå