Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Hva er folkets mening om denne Jan Thomas-figuren? Jeg syns han er overalt, lei av det trynet nå.
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Syntes han er kjekk og kul jeg....
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Er sikker på at han sitter når han pisser!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 jepp...og han tar`n i 2 er`n... tine
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Hva så om han sitter og tisser??? Da blir det jo iallefall ikke noe urinsøl på utsiden av doen da Er jo ikke sååå lenge siden det var en tråd her hvor disse bim-damene klagde sin store nød over at mannfolkene skvettet på utsiden av doskåla når de stod og tisset...
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 Får inntrykk av at han er arrogant, bedreviter, har en best i verden holdning... men for all del kul stil og kjekk mann!
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 Man må vel ha en sånn holdning for å komme fram i Hollywood. Syns han er flink jeg Veltrent og kler seg med stil! Liker han MYYYYYE bedre enn hu derre Vendela! Hun kan bare gå og legge seg...
Serial mom Skrevet 26. oktober 2007 #9 Skrevet 26. oktober 2007 Tja,han er vel ikke verre enn noen andre av de "kjendisene" som virrer rundt på tv-skjermen om dagen... Til tider overfladisk,men det er jo det han jobber med,og det er i de settingene vi ser han,som en offentlig person,aner ikke åssen han er privat. Dessuten er han homo,og de er ofte over gjennomsnittet opptatte av hår,mak-up og klær,helt normalt. Han kan godt legge av seg vanen med å bruke engelske ord i hver bidige setning,det er ikke SÅ vanskelig å avklimatisere seg etter noen år i o'store amrika! Tror han er en hyggelig fyr,jeg,men vi blir neppe bestekompiser!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #10 Skrevet 26. oktober 2007 Gravid hovedinnlegger som er hypp på Jan Thomas da?
Smånetta 14.mai Skrevet 26. oktober 2007 #12 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg synes han virker som en kjempekoselig fyr. Er veldig fascinert av hvor vanskelig det er for han å snakke norsk igjen, da. Norge kunne hatt et par Jan Thomaser til. Det er så mange kjedelig folk på tv hele tida. Hvis valget stod mellom Tore Strømøy og Jan Thomas på lærdagskvelden, hadde jeg valgt JT hver gang.
cowboylaila Skrevet 26. oktober 2007 #13 Skrevet 26. oktober 2007 ærrgsjjjjjjjjjkkææææææææææ! synes han ser så teit og overfladisk ut! Kunne aldri falt for en så oppjåla mann! Nei gi meg et skikkelig mannfolk UTEN sminke og flere tonn med hårvoks..
Ikkelektuell Skrevet 26. oktober 2007 #14 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg takker høyere kabeltv-makter for at det ikke er nødvendig å ta det valget.
Ikkelektuell Skrevet 26. oktober 2007 #15 Skrevet 26. oktober 2007 "Folkets mening"? Prøv vg.no du, HI. Det er der de seriøse meningsmålingene blir gjort.
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #16 Skrevet 26. oktober 2007 blomsterpiken: ingen fare for at du trenger falle for han! Han kommer nemlig ALDRI til å falle for deg Haha... Men mannen din derimot bør ikke føle seg altfor trygg Hihi
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #17 Skrevet 26. oktober 2007 Vg.no? Er det der de er..? Faen, altså, jeg som alltid har trodd det var Holmgang som var tingen.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #18 Skrevet 28. oktober 2007 Han er fantastisk nyyyyyyyyyydelig & deilig! En mann jeg blir skikkelig KÅT på!
Brummeline3barnsmor Skrevet 29. oktober 2007 #21 Skrevet 29. oktober 2007 kjekk fyr.....synd han er homo...
Ikkelektuell Skrevet 29. oktober 2007 #22 Skrevet 29. oktober 2007 Ja, for hvis han var hetero hadde han kanskje bremset på forbruket av kunstige midler som sprøytes inn under huden FØR han lignet på en smoooooth variant av Michelin-mannen.
Tony Soprano Skrevet 29. oktober 2007 #23 Skrevet 29. oktober 2007 Hvem i all verden er Jan Thomas? Føler etter å ha lest denne tråden at jeg er gla jeg ikke engang vet hvem det er... Folk som digger kjendiser er patetiske, spør du meg!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #24 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg jobber i Vita, og vi har en god del med Jan Thomas å gjøre gjennom make-up og turer vi tar for å lære nytt og nyttig om det vi har i butikkene våre. Han er så utrolig flink i faget sitt Jeg må bare si at det at jeg er ikke noe uskyld i kritikk av stjerner og kjente, alle har en mening om folk som er i rampelyset og det er greit det. (skjentes selv om britney her i dag, hehe) Men jeg vil bare si at vi vitajentene har kun fått godt inntrykk av han, er en veldig rolig og koselig mann som alltid er i godt humør Han er jordnær og har konge humor(ler så jeg griner av og til) Han forskjellsbehandler ikke folk, og det synes jeg er en veldig fin egenskap å ha Gleder oss alltid til å treffe han igjen hehe, men det er ikke enkelt å få rett inntrykk av folk bare gjennom media, for media viser bare litt av hvem man er, og ofte gir de et feil bilde og. må jo le da, å sitte til frokost med den mannen å se hvor mange egg han klarer å få ned er imponerende (og kvalmende for meg som er gravid*ler*)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #25 Skrevet 29. oktober 2007 Jan Thomas er egentlig ganske så sexy. skulle gjerne hatt han til å gi meg noen sminke og styling tips jeg. teit kommentar om sitte å tisse...flere menn som sitter og tisser da! min mann kan prøve seg å stå! *hytte neve* hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå