Gå til innhold

Blir det her teit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestemt oss for og feire jul hjemme i år.

Synes det er en grei tradisjon og begynne med isteden for og ta et år der og et år der.

Har da bedt flere personer fra familiene våres. Men det er ingen av dem som har klart og svare oss på om dem kommer eller ikke.

Men jeg synes det er greit og få et litt bedre svar enn njae kanskje vi skal tenke på det.

Så jeg har scrappet litt på et inbydelseskort som jeg tenkte sende ut til alle vi vil be.

Tenkte da skrive en dato som vi senest skal ha et svar. Har dem ikke svart før den datoen så regner vi med at dem ikke kommer.

Vi må jo snart begynne og tenke på hva vi trenger og kjøpe hjem av mat og sånn. (tenkte ta en sverige tur og handle julemat innen en mnd hvertfall.)

Kan jeg gjøre sånn? Er det noen flere som har gjort det sånn for og få et svar på hvem som kommer og ikke? Eller er det bare en teit og dum måte og gjøre det på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempelurt spør du meg. Er jo bare koselig å få en slik inbydelse.

Har måtte maser meg til et svar jeg også - så vet hvordan det er.

Skrevet

syntes det er helt greit jeg!! kan jo ikke vente at man skal ha en åpen innbydelse helt frem til lille julaften liksom. det er jo masse forberedelser som skal skje...

Skrevet

Ja da tror jeg det får bli på den måten.

Hvilken dato synes dere at er fair og sette som svars dato?

Dem må jo få noe tid på seg selvfølgelig. Men jeg liker og ha lang tid på og forberede og planlegge også.

Skrevet

jeg har mast meg til svar fra min familie alt jeg :) :) så sett en uke etter at kortene er sendt ???

Skrevet

Flere synspunkter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...