Gå til innhold

Da kom

IngerLiseRmed2barnog1spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

den jævlige tanta, etter 12 dager på overtid, så irriterende, har nå fått vite at både søster og tanta mi er gravid igjen, sist gang så gikk vi gravide alle sammen jeg vil også, jeg og søstern fødte med 2 dagers mellom rom hehe, nei nå skal jeg slutte og tenke at jeg vil bli gravid kanskje jeg blir det da hehe

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den tante rød eller søstra mi hehehe, er sikklig irriterendes dette assa når man har så innmari lyst på en liten spire men den kommer når det er ment for det tror jeg hehe

Skrevet

Hehe... Join the club ;)

Blir bedre lykke neste gang for oss...

Du får håpe det skjer noe mer neste måned, er du heldig og treffer blink da, så vil dere jo gå mesteparten av tiden sammen :)

Jeg satser ihvertfall på at når tanta stikker for denne gang om noen dager, så er det ny dag - nye muligheter :D

Skrevet

ja jeg skulle egentlig til gyn på fredag for og spørre om Pergo men det ble ikke noe av fordi tanta kom fordi han jeg er sammen nå vi har en forhistorie på 5 år og jeg ble aldri gravid med han og jeg slurva veldig med p-piller de 2 første åra og etterpå så gikk jeg nesten aldri på noe, men tiden var sikkert ikke inne for det da. tarff en ny mann og jeg ble gravid med en gang. og nå som jeg er sammen med han gammle igjen så tar det tydeligvis tid har ikke gått på prev siden jeg fikk lillemann men det kan da være at jeg og kjærsten min rett og slett ikke klaffer sammen fines noen av det og, han har skjekket seg håper ikke det er tilfelle for da blir det plutselig så dyrt og lage barn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...