MissBenz Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 lurer på når bør jeg reise til sykehuset? Har 40 minutters kjøretur....
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg vet sannelig ikke... Kommer jo an på hvor lang tid det er mellom riene etc. Jeg ville straks tatt en telefon til fødeavdelingen og spurt der. Lykke til ;-)
glajenta:-) Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 ANBEFALER DEG Å RINGE FØDEN, SÅ FÅR DU SNAKKET MED JORDMOR, SÅ FÅR HUN VURDERE DEG, D BLE JEG ANBEFALT. FØR JEG DRO DIT. FOR IKKE VITS I Å DRA DIT, Å MÅ DRA HJEM IGJEN
fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Er de regelmessige bør det vel ikke være så veldig mye kortere mellom dem enn ti minutter mellom dem, i og med at du har såpass med vei. Ring til føden, så får du sikkert svar. Da vet de også at du er på vei... Lykke til!!!
MissBenz Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2007 Ja ringte de i 11 tiden, de sa jeg skulle vente og bare ringe på senere, da varte de i 30-40 sekunder med ca 3 minutters mellomrom...
fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Syns det hørtes veldig lite ut med 3 min. Jeg bodde under 5 min unna sykehuset ved de to første fødslene mine, og fikk beskjed om å komme inn når det var 5 min mellom riene og de varte i ca.30sek...
leonberger Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 jeg bor ca 20-25 min unna og med de jeg har født før så fikk jeg beskjed om ikke å drøye det for lenge.. ca. 5 min i mellom og ca 30-40 sek så bør mamn reise... du som da har 40 min å kjøre... ring og reis du.. det er mitt råd.... er de veldig kraftige? har det begynt å gjøre vondt? altså skikkelig vondt?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 Når jeg hadde ti min mellom hver rie så dro jeg, vi har en time til nærmeste sykehus! Når det var 5 min mellom hver rie, så var det vond! Vet ikke om bilturen hadde vært like god da! Når jeg hadde 2-3 min mellom riene regelmessig lå jeg på fødestuen.. Er det ikke sterke kynnere du kjenner? Ring føden hvis du føler at du vil inn, for du kan dra inn på sjekk! Så får du det avklart =)
MissBenz Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. oktober 2007 Ja d gjør skikkelig vondt!!!! Jeg skulle ringe på når de varte i 50-60 sekunder med 10 minutters mellomrom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå