Gå til innhold

Auuuu... datt ut av sengen vår!

Anbefalte innlegg

Skrevet

La mini midt i sengen vår og lekte med beina sine mens jeg ryddet litt på soverommet. Snudde ryggen til et lite øyeblikk og når jeg snur meg igjen ser jeg han er på full fart i gulvet... det er det værste dunket jeg noensinne har hørt. Stakkars liten slo seg nok litt... men tror det gikk bra. Ligger og leker på gulvet nå og leker, virker helt fin.... Mens jeg sitter her med verdens dårligeste samvittighet og er fortsatt helt skjelven.... føler meg som verdens dårligste mor nå... Heretter blir det kun gulvet han får ligge på!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

off...det hørtes ikke bra ut. Jeg syns du burde kontakte helsesøster for å høre om "mini" kan ha tatt skade av fallet!!! Bare for å være på den sikreste siden

Skrevet

Sånt skjer! Min krabbet i søvne og datt ut av sengen, sikkert veldig behagelig måte å bli vekket på;) Men de tåler mye, og flere fall blir det nok.

Skrevet

Slapp av, jeg har også mistet lillegull ut av senga vår. Jeg ringte da legevakten og de sa at de små tåler utrolig mye, men bare følg litt med de neste timene om babyen sover unormalt mye eller virker mye trøtt. Eller om det gråter unormalt mye og virker som har vondt.

Skrevet

Uffda, tror alle gjør slike "bommerter".........er ikke morsomt, men går som oftest bra. Hvor gammel er mini?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...