Gå til innhold

Vi har den fineste dåpspressangen


Anbefalte innlegg

Skrevet

til helgen. Det er jeg helt sikker på. akkurat hentet den. Håndmalt stol med bambi og verset liten av inger hagerup.

 

Så glad jeg bestilte den altså. 1200 med porto kom den på. Ikke så verst!

 

Ikke noe "sølvskrammel" denne gangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempeflott gave ja, og som tom. kan brukes!! Snuppa fikk en håndmalt stol hos gudmora si den første julen, hun hadde malt den selv, og den har vært utrolig mye brukt. Kjempefin stol er det også. :o)

 

Hvor bestilte du den da?

Skrevet

Har du kjøpt den på Malurten?

 

Vi gjorde det til min nevø.....

Skrevet

Så stilig og orginalt!! Gøy å ta med seg videre i stedet for alt som bare blir stående til pynt i ei hylle!! ;)

Skrevet

kjøpte den av ei dame på hønefoss. Aase Margrethe Juvet. Fant henne på hobbynett.no

Skrevet

Ja det er Malurten...

 

Kjempeflink dame

Skrevet

skal kjøpe en til sønnen min også......... håper hun rekker til jul!

Skrevet

Kan jeg få spørre hvor mye hun tar for de uten porto??

Skrevet

Å, sånn ønsket vi oss også, med et annet motiv. Men besteforeldrene syntes ikke det var "minne"nok. Synes det er bedre å få noe man kan bruke jeg!

Skrevet

120 i porto tok hun. prisen hadde gått opp i forhold til hva som stod på hjemmesidene. 100 kr eller noe slikt.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...