fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Orker ikke å sitte og vente og kjenne på alt som skjer i kroppen. Blir jo nervevrak av mindre. Hagen ser ut som en eneste stor haug med løv, så da får jeg rake litt da. Sender masse fødestøv til utålmodige fødeklare!!! Så får jeg gå og se om jeg kan rake litt fødeløv=) (Gruer meg intenst til fødselen, men han blir jo bare større så det er vel bedre å få det unnagjort)
Fløffy Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Vasket huset i går, jeg, men det hjalp ingenting. Sender deg masse fødestøv og tar gjerne litt i retur. Får krysse fingrene for månens innvirkning i dag!
fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2007 Da har jeg raka i en time, så får vi se. Nei husvask hjelper ikke. Gåing hjelper i hvertfall ikke. Løpe etter barna hjelper ikke. Får ta vinduene en gang til i morgen da, og se om det gjør susen, ellers har jeg alltids masse mer løv som skal rakes og kjøres bort. Ja jeg har en med bursdag 28. og en med 29. hadde jo vært fint med en 27. også... eller 30. da...Ligger vel mer an til det, i og med at jeg har lange fødsler og ikke merket noe enda. Rekker nok ikke å føde i morgen da nei Nei da får jeg gå og handle og hente barn. Ut i det fine været med sol og tåke (!)... Lykke til Fløffy!!! "blåse, blåse" fødestøv på vei.
Fløffy Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Takk for fødestøv - ingenting annet enn litt sammentrekninger skjer her. Hadde 52 timer med rier før førstemann kom, så det kan vel hende det blir tidligst 28. her. Bare den er ute før bursdagen min 3. nov!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå