Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Min gutt er 6mnd. Jeg vasker hendene hans med såpe morgen og kveld- og etter hvert måltid. Vasker ikke før måltidet for han holder jo ikke maten selv.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Når vi har vore ute og når vi badar på kvelden
En liten mamma Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Hmm... har jeg egentlig aldri tenkt på... Jeg vasker hendene hennes etter måltidene, men da bare med klut og ikke såpe. På kvelden bader ho, så da er det full vask. Men bruker såpe bare 2 ganger i uka, ellers bader ho i olje. Så svaret må jo bli at jeg vasker hendene hennes med såpe 2 ganger i uka... Hmm... hørtes jo litt ekkelt ut når jeg skreiv det!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Aldri. Vi vasker hendene hennes hver morgen med varmt vann, og tørker av etter behov, men aldri med såpe. Det bare tørker ut huden, dessuten sutter hun jo på fingrene sine og ville da fått såperester i munnen.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 Nå har jeg ikke et barn på 8 mnd da, men har sett mange på stellerom rundt omkring... De fleste holder barna frem under springen og vasker hendene deres etter bleieskift...virket som en super løsning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå