Gå til innhold

har du teutonia mistral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du fornøyd med den? Når softbag-en er oppi, har du da fremdeles god plass til lammeskinnspose, eller blir det veldig trangt for babyen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit, men nei tror ikke jeg har plass til lammeskinnspose, men jeg har en veldig stor unge for alderen, han er 3 måneder og 8 k. Den softbagen er veldig varm da. Trenger ikke pose ennå, har ikke brukt dekselen for fotenden ennå heller. Sønnen min er veldig varm av seg da...Skal ikke ha et problem med å bruke sportsdelen tidlig, den ligger jo helt flat, og jeg har en veldig fin pose jeg har lyst å bruke opp i den.

Skrevet

Helt grei vogn. Trangt med lammeskinnspose i softbagen, vil jeg tro (har ikke prøvd selv, har to vårbarn). Ville heller da brukt dundyne, evt. lagt posen rett i sportsdelen. Softbagen kan tas fra hverandre og brukes som bagforlenger i sportsvogna, da har du god plass til lammeskinnspose/dunpose. Voksi eller tilsvarende blir det nok trangt for uansett. Softbagen til Teutonia er forøvrig veldig, veldig bra, begge mine har brukt den til å sove i de første 3-4 mnd når sprinkelsenga var litt for stor og skummel.

Vogna er relativt lett å løfte og OK å legge sammen (selv om plastdelene på min -05-modell henger seg opp litt av og til). Liten kurv under kan være irriterende, ikke regn med å kunne bruke den til mer enn en stelleveske og evt. noe småtteri. Går ca en 3/4-full bærepose med matvarer under der i nødsfall.

Veldig stabil vogn, og ganske lang i ryggen. Min eldste kunne vel sove i den til hun var nærmere 2 år, tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...