Gå til innhold

Noen som kjenner til butikken www.stellevesken.no??

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har endel fine vesker der til fin pris, men jeg har aldri hørt om butikken før og er naturlig skeptisk hihi. Men kan jo godt hende de er kjempeproffe og seriøse, hadde bare vært fint å høre andres meninger :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, der var det mye kult... men har ikke hørt om de før jeg heller dessverre. Hmm, kanskje vi skulle prøvd de ;-p

Skrevet

Jeg sendte de en mail for jeg ville hatt den ene Ifrogee veska i grønt, så om de svarer fort så er jo det et godt tegn!

Søkte på google og det er flere nettbutikker som selger akkurat det merket, så de finnes i flere farger.

Teppene så også veldig pene ut, kunne vært fint å hatt et sånt med brokademønster under navnefesten!

Skrevet

Ja, så bra. Vil du si ifra om hvordan det går? Om de svarer deg fort, tror virkelig jeg vurderer noen av de veskene der altså. Åå, skal du ha navnefest ja, så bra. Det hørtes kjempefint ut med et slik teppe i den annledning ja. Skikkelig stilig og pent =)

Skrevet

Selvsagt, jeg kan sende deg en PM jeg! Vet at man er sikrere dersom man betaler med kreditkort, det er noe med at kreditkortselskapet tar ansvar. Jeg pleier alltid å bruke mastercardet mitt til sånt, har et som er gratis uansett.

Jeg likte den lilla og den røde tote vesken til Ifrogee. Og den rosa travel diaper bag hehe. Men jeg ser også på muligheten for å bruke de som normale vesker. Sånn som den rosa ville vært perfekt når vi var på tur i NYC; sånn passe stor og ser pen ut, men har plass til det man trenger på sightseeing. Hehe ja jeg er rar, men har man veskedilla, så har man dilla hahahah :)

Ja det blir navnefest på oss i juni. Tror det blir veldig fint og høytidelig. Vi ble viet av Human Etisk forbund og den talen var så nydelig. Sa akkurat det vi ønsket; gjensidig respekt, omtanke og kjærlighet for hverandre. Så derfor har jeg stor tro på at denne seremonien kan bli vel så fin!

Og 249 kr for det teppet er ikke ille altså! Lillegutt blir nok så søt innpakket i det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...