Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Vi har allerede bestemt oss for navn og begynt å kalle babyen i mage dette og fortalt det til endel folk rundt oss, men så ser jeg i avisa i dag at datteren til min manns eks har dette navnet som andre fornavn... Må si at vi har et veldig anstrengt forhold til denne dama, da hun har ødelagt masse for mannen min fordi hun er en psykopat... Åhhh, vi synes jo dette navnet var såååå fint, men nå har det liksom blitt litt ødelagt for min del, lurer på hva mannen min kommer til å si når han ser det.... Noen meninger fra dere???
Buick Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Så lenge det er døtra og ikkje eksen i seg sjølv som har dette namnet så kan det jo gå greit. Der vil alltid vere namn ein får dårlege assosiasjonar til, men så går det jo også an å snu det til noko godt ved å bruke det sjølv. Men om dette namnet vil få deg til å tenke på denne eksen for kvar gong, så ville eg nok tenkt meg om to gongar før eg brukte det ja.
wilma<3 Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Skjønner du har et dillemma der.. Tror ikke jeg ville kalt henne d da, er rart d der, men når jeg setter meg inn i din situasjon hadde jeg vel og følt at d var litt ødelagt...Ihvertfall hvids d får deg til å tenke på en person du misliker..! Men d kan jo hende at når du ser datteren din og kaller henne d tenker du ikke på andre:) Har dere et andrevalg hvis du ikke føler for dette navnet eller?
Emmilo Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Ikke bestem deg nå, du kjenner selv hva barnet deres skal hete når det kommer ut. VI skiftet navn grunnet svigerfar og jeg angrer angrer angrer at jeg gav med meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå