Gå til innhold

hvor mange av oss har passert termin?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv er jeg 6 dager over. Skal inn på føden å få modningsakupunktur om en liten stund, forhåpentligvis har jeg fått åpning nå, det hadde jeg ikke sist de sjekka.. Er så lei..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det!Er selv 6 dager over termin.Føler meg skikkelig lurt!Ble strippet hos legen på mandag.Og igår kom det litt utflod m blod...Mensmurringer av og til og mye kynnere når jeg er i aktivitet.Ellers INGEN tegn på rier..

Skrevet

3 dager siden termin her, håpe det skjer noe i helg men virker virklig ikkje som det kommer til å skje.

Skrevet

3 dager over her også, blir vell satt i gang slik som sist... Venter spent på å hilse på den lille!!!!

 

Lykke til!

 

Skrevet

1 dag etter termin nå....

Hadde mensmurringer fra mandag til onsdag, men ironisk nok stoppa de dagen etter, på torsdag, etter at legen hadde strippa meg på onsdag :-(

 

Kommet litt slim med litt rosa i, idag. Håper det er positivt.....

Skrevet

Termin i går, da gikk den berømmelige slimproppen og!

 

Ellers bare sliten, lei og trøtt!

Skrevet

Kommer antakeligvis inn her om to dager - termin er i morgen, men det ser ikke ut som det skjer allverdens. Skjønner godt at dere er lei når dere er 6 dager over!

Skrevet

Jeg hadde termin forrige onsdag.......Ikke NOEN tegn til noen fødsel her i gården gitt...... Faen sååå lei jeg og sambo er av å vente!!!Blæææh......

Skrevet

Jeg er to dager over... Selv om nicket mitt er feil:)

 

Begynner å tyne på tålmodigheten....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...