4blir5 Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Selv er jeg 6 dager over. Skal inn på føden å få modningsakupunktur om en liten stund, forhåpentligvis har jeg fått åpning nå, det hadde jeg ikke sist de sjekka.. Er så lei..
ha82 Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Vet akkurat hvordan du har det!Er selv 6 dager over termin.Føler meg skikkelig lurt!Ble strippet hos legen på mandag.Og igår kom det litt utflod m blod...Mensmurringer av og til og mye kynnere når jeg er i aktivitet.Ellers INGEN tegn på rier..
Tulletutta Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 3 dager siden termin her, håpe det skjer noe i helg men virker virklig ikkje som det kommer til å skje.
tina-b Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 3 dager over her også, blir vell satt i gang slik som sist... Venter spent på å hilse på den lille!!!! Lykke til!
Mor til en stor og en liten Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 1 dag etter termin nå.... Hadde mensmurringer fra mandag til onsdag, men ironisk nok stoppa de dagen etter, på torsdag, etter at legen hadde strippa meg på onsdag :-( Kommet litt slim med litt rosa i, idag. Håper det er positivt.....
tyr1977 Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Termin i går, da gikk den berømmelige slimproppen og! Ellers bare sliten, lei og trøtt!
Fløffy Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 Kommer antakeligvis inn her om to dager - termin er i morgen, men det ser ikke ut som det skjer allverdens. Skjønner godt at dere er lei når dere er 6 dager over!
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 26. oktober 2007 #9 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg hadde termin forrige onsdag.......Ikke NOEN tegn til noen fødsel her i gården gitt...... Faen sååå lei jeg og sambo er av å vente!!!Blæææh......
♥lurelure♥ Skrevet 26. oktober 2007 #10 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg er to dager over... Selv om nicket mitt er feil:) Begynner å tyne på tålmodigheten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå