*Rutletutt* Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 ...og jeg skal ut på en lang trilletur i det "fine" været...(sol, ja - men fy så det blåser!)
Mille** Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Så flink du er!! Her har jeg ryddet kjøkkenet litt, er alt jeg orker når jeg er i så elendig form. Kos deg på trilleturen da! )
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Flink =)) Ja, det var en guffen vind i dag!
*Rutletutt* Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2007 Uff, var det omgangssyken du hadde fått da? God bedring uansett:o)
Mille** Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Takk! Jepp, det var det jeg var så heldig å få...urk....
Mille** Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 Mmmhmm...er ferdig med å spy, nå kommer det andre veien....*kremt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå