Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Hva tenker dere hvis dere hører om par som det er 25 års alderforskjell på?
Inga Bling Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Kommer veldig mye an på alderen på den yngste. En på 15 og en på 40 er ekkelt. En på 30 og en på 55 er greit.
Reveenka Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg tenker at det går helt sikkert fint så lenge de begge er voksne i sin "beste alder".... Men plutselig vil den eldste parten bli gammel, tror jeg - ser liksom ikke for meg at det ville greit å være femti selv, med en mann på 75. Samtidig ville det sikkert ikke være noe problem å være 30 selv, med en mann på 55.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 For min del kunne jeg ikke tenkt meg det, men søsteren til ei venninne av meg, er gift med en mann som er 20 år eldre. De giftet seg da hun var 20 år og han var 40 år. Nå er hun i førtiårene og han i sektiårene. Enn så lenge er det jo ingen krise, men om 10 år?? Da er jo hun fortsatt "ung", og han begynner å bli en "gammel" mann. Men hver sin smak for all del. Så lenge de er lykkelige, spiller det INGEN rolle for meg hva andre gjør.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 det kommer jo ann på alderen på de som er i forholdet. er stor forskjell på 15 og 40 og 50 og 75 liksom. så lenge det er snakk om voksne mennesker fra 18 og oppover og de har det bra samme syntes jeg ikke det er noe spesielt reagere på egentlig. det handler jo ikke om oss andre men om dem i det forholdet og har det det bra trives sammen og elsker hverandre så why not.
KariMari Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg ville aldri vært sammen med en som var 25 år eldre ELLER yngre enn meg, av den simple grunn at jeg liker en partner som er meg likestilt, både i modenhet og livserfaring. Men de som er det, får gjerne være det for meg uten at jeg sperrer øya opp av den grunn:-) Likevel kan jeg ikke la vær å tenke tanken på "hvorfor" de er sammen, og hvordan det kan ha seg. Da gjerne hvis det er en eldre, mindre pen mann, med ei dame som er 25 år yngre. (Og da gjelder ikke de som har "importerte" damer fra Thailand, for de synes jeg er en elite for seg selv.......)
2 søte små gutter Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 Så lenge de elsker hverandre så er vel ikke det noe som angår oss andre ? Dessuten skal det vre bra for menneskeheten at endel blir fedre som gamle, det er visstnok noe av årsaken til at vi ikke dør like etter at vi er ferdige med reproduksjonsalderen slik som de fleste dyrearter gjør.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 26. oktober 2007 #9 Skrevet 26. oktober 2007 egentlig ingenting, eller kanskje hvis jenta er 15 og mannen 40...og omvendt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå