Gå til innhold

Vokser de litt saktere når de er over 3 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma ringte nettopp å sa at hun hadde funnet en nydeli nissekjole som hun MÅTTE kjøpe til Leah, men så var det jo å finne ut hva slags str hun skulle kjøpe..Leah var 45 cm da hun var født å nå er hun 60 cm og snart 12 uker..så hun har jo vokst enormt mye..Nå bruker hun str 62. Men det er jo umuli å vite hva slags str hun blir å bruke om 2 mnd:) Mamma endte opp med å kjøpe 68 for hun synes 74 så veeeldig stort ut. Bremser veksten litt når de har blitt 3 mnd? Mener å ha lest en plass at de vokser fortest de 3 første mnd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har en gutt på 11 uker og vi har kjøpt juleantrekk i 68.. 62 er fremdeles romslig.. så håper det passer.. tror det skal gå fint.. bruker fremdeles noe i 56 også.. han var 51 når han ble født.. troe nok det skal gå fint jeg:)

Skrevet

Ja, veksten stangnerer etterhvert. Og det er større forskjell på f.eks. str 68, 74 og 80, enn på str 56 og 62.

Synes det virka som om jenta mi nesten stoppa litt opp iblant etter 6 mnd ca. Den første tiden er der jo aha-opplevelse hver gang de er hos hs og blir veid, men det gir seg liksom litt etterhvert....:)

Har eb gutt på 2 mnd han bruker 62-68 nå og er helt sikker oppe i 74 til jul:)

Skrevet

De vokser ikke like raskt når de har blitt 3 mnd., i allefall ikke i vekt. Men, jeg syns det høres ut som om at str. 68 sikkert passer til jul, siden han bruker str.62 nå og det er romslig. Er jo bare 2 mnd. til jul! Sunniva har akkurat begynnt med str. 68. Faktisk er det noen bukser i str.62 som passer enda, og hun er 5 mnd. Er 68,5 cm nå.

Skrevet

Min Leah var 48 da hun ble født og begynte med 68 ca da hun var 4 mnd. Nå er hun 5 og passer det helt greit fortsatt.. Men om en mnd. eller to kan de nok bli litt snaue på armene, så jeg antar at hun er oppe i 74 rundt juletider. Hun blir 7 mnd. 1. juledag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...