håper på fulltreff Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Hvilke planer har du? Hva skal dagen brukes til? Selv skal jeg møte min gamle tante og ta en kopp kaffe på et senter i nærheten. Utover det skal jeg forsøke å sove litt før jeg henter lillegullet i barnehagen.
polarn & pyrene Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 I dag skal jeg jobbe frem til kl 17, så er jeg vell hjemme rund 18 og da kommer det en murer og skal sette opp en ovn for oss. Endelig skal det bli litt varme i huset hjemme. Ellers på kvelden blir det vell en god film og litt snack.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg skal først og fremst stå opp (!!), spise litt mat, og så må jeg rydde litt i huset, og så skal jeg forsøke å fikse barnerommet igjen! -kommer ingen vei uansett hvordan jeg snur og vender på ting der.. :-(
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Er hjemme fra jobb idag, småforkjølt, stress på jobb og litt latskap. Samt at jeg var hjemme igår, så greit å ta to dager selv om vi har single dager så trenger ikke bruke 3 om gangen. Fått vasket kjøkkenet med Jif kjøkken så det lukter godt her nå, tørket støv og skal støvsuge. Så skal jeg rydde litt i klesskapet, men gruer meg for det er såååå kaldt der ute. Søsteren min sier at ungen får kommer til å få frost skader, men da må vi vel varme opp med en ovn eller noe. Masse klær som er ødelagt, falmet eller rett og slett ikke brukt som skal til Fretex. Så er det å vaske badet, må ha gjort det før helgen- og sette på en maskin med klær. Greit å få gjort sanne ting når en er "syk" var så mye jeg har tenkt på sååå lenge...
Niem og Patrick Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har fyrt i peisen og sitter å koser meg i sofaen. Strikker flaskenisser som skal være julepresanger, så her blir jeg vel sittende Hadde ryddedag i går, så idag ser det strøkent ut i leiligheten.. Deilig!=)
Birthen Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg skal pusse det runde vinduet på den nye fine døren som snekkeren akkurat i dette øyeblikk setter inn i huset mitt. :-) Og håpe på at de gamle naboene mine ikke får hikke når de ser den moderne døren jeg har valgt....
Trultemora er presseklar!! Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 Idag skal jeg ikke gjøre så mye... Jeg må ihvertfall kose myyyyye med lillepusen min Sara på 4 mnd som muligens blir gitt bort idag..... :'-( Huff.... Hormonene tarr helt overhånd her.... Sitter bare å gråter her jeg.....
Ranveig R Skrevet 26. oktober 2007 #9 Skrevet 26. oktober 2007 I dag har eg sendt lillegut av gårde med dagmammaen, og så har eg ete brunsj saman med mamma og pappa og svigerinna mi (som og er gravid). No har ho og mamma reist på shopping, eg skal på kontroll hos legen kvart over eitt. Når eg er ferdig på kontroll skal eg innover og møte mamma og svigerinna mi, og kanskje mormor - satsar på at mormor spanderer eit kakestykke på ein kafé ;o) Så blir det middagslaging før lillegut kjem heim, og så skal han og eg hente pappaen hans på jobb kl 19. Deretter kjører vi ut til huset vi teoretisk sett skal flytte inn i i løpet av ei veke, for å prøve å få litt ting på plass der. Har termin om tre dagar, så eg håpar vi kjem i hus før ungen kjem...
mamman til karen elisabet. Skrevet 26. oktober 2007 #10 Skrevet 26. oktober 2007 Off ikke noe morsomt å gi bort disse dyra,selv har jeg ikke sett pusen min på 14 dager så han kommer nok ikke mer tilbake nå. Men ellers så venter jeg bare på at min kjære skal komme hjem så skal vi ut å handle litt mat,har en mor som har bursdag på søndag å da tenkte jeg å lage middag til ho.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå