Klar for en liten en =) Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 I går kveld begynte mensen å komme, og idag er det jo fullt kjør, men jeg har alltid hatt helt klart og rødt blod. En ren rødfarge. Men nå.. Det er brunt, så mørkt at det nesten er svart. Hva kommer dette av..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 jeg hadde sann mørkebrukt blod første mensen etter å ha gått på pillen i flere år. og utsatt mensen forrige måneden med pillen. neste mens (siste før jeg ble gravid) var helt normal.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 den siste "mens" jeg hadde før jeg ble gravid var veldig mørk (litt som på slutten av mens på en måte)... men fant da ut at dette måtte være en festeblødning..(er det spotting legen kaller det tro?)... vet ikke om det var no svar på spm men...
babygullz <3 vilde Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 spotting er jo bare små antydninger til mensen i et hvittgult/blankt sekret.. Mørkt blod, brunaktig blod, friskt blod..allt er like normalt til å være TR
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå