Gå til innhold

Fruktbarhet: Liten blødning ved menstruasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke om det er noe i dette altså, men bare fikk det for meg en dag, også har jeg blitt gående å lure på det.

Jeg har alltid veldig liten blødning i forbindelse med tr. Den varer kanskje bare fire dager tilsammen, og den første dagen er det en slik mengde at det fyller den minste/normal tampongstørrelsen. Er aldri veldig mye altså.

Lurer altså om det har noen sammenheng med lite blod under menstruasjon og at det ikke bygger seg opp tjukke og gode slimhinner i livmora? Vil det være vanskeligere for egget å feste seg skikkelig når livmora mi tydeligvis ikke bygger seg opp så mye før menstruasjon? Eller hvordan i alle dager fungerer dette? Hehe, merkelig å gå rundt å tenke på i grunn..... Noen som vil komme med noen tanker? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har og har alltid hatt laaaaange blødninger, rundt en 10 dager.

Kommer også godt med blod.

Og jeg sliter også med å bli gravid, så tror ikke teorien din stemmer.

Skrevet

Hei Jordbærmamma!

Jeg blør også lite ved tr! Gjorde ikke det da jeg var yngre (før jeg gikk mange år på p-piller). Har første mens etter en senabort i uke 27 nå og blør masse, men det trenger jo ikke bli slik neste mens. Kan være litt med på teorien din, men tror vel egget vil klare å feste seg allikevel. Er mer usikker på om det vil få nok næring i starten jeg da....

Bruker du EL-tester? Jeg slet litt med å bli gravid før, men etter jeg begynte å bruke dem har jeg hatt full klaff på tre av tre forsøk. Har mistet igjen da, men....

Masse lykke til fra

Skrevet

Når jeg har mensen så blør jeg sykt mye de første 3 dagene, så avtar det.

Har prøvd å bli gravid i over 3 år nå, så tror ikke denne teorien stemmer helt...

Skrevet

Hei:)

Jeg blødde i bare i 2-3 dager, og lite, det første halvåret etter pilleslutt, og gikk til gynekolog fordi jeg var redd for at slimhinnene var for tynne. Hun sa at det ikke hadde noe å gjøre med om man blir gravid eller ikke, så bare ta det med ro:) Hun tok innvendig ul på meg og og alt var fint, slimhinnene var som de skulle. Så mengden blod og om man har tjukke og gode slimhinner har ikke noen sammenheng:)

Skrevet

Takk for god info dreamer! da slipper jeg å bekymre meg for akkurat det! håper det klaffer snart nå, og at den lille setter seg godt fast og får masse næring!

Skrevet

jeg hadde alltid veldig kraftige blødninger og gikk alltid på pillen fra jeg var 16-21 (da ble jeg gravid) etter jeg var gravid har jeg bare hatt minimale blødninger og det er nesten max 3 dager.Så jeg vet ikke....jeg ble gravid 14 dager etter jeg slutta på pilla og ved første forsøk (gubben kom hjem 14 dager etter jeg slutta på den)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...