Meg og bøllegutta!! Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Det holder jeg på å bake for vi skal ha den med på middagsbesøk ikveld!! Det høres jo såå godt ut......... Noen som har smakt den kanskje? Den må vel bli god med 800 gr Philadelfia ost og 200 gr After Eight hehe . )
La Perla Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har ikke smakt sånn kake, men den høres sinnsykt god ut!
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Kan det stemme? 800 gr ost, det er 4 pk. Høres ikke det mye ut?
Mille** Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Mmmmm......det hørtes ut som kaken for meg, jeg elsker mintsjokolade!!!!!!!!!!! Kos dere! )
Meg og bøllegutta!! Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2007 Ja det er 4 pakker ost hehe. Først er det bunn med kjeks og smør. Så et lag med ostefyll. Dette stekes i 20 min. Så tar du kaka ut og legger 10 after eight sjokolader på de. Over sjokoladen helle du et nytt lag med ostefyll : )) Så steker du den videre i 40 min......... Så ar du smelte sjokolade på toppen som pynt!!! Å som jeg gleder meg til å spise denne kaka å skylle den ned med iskald pepsi Max : ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå