Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 ..av å vente! Vet andre har ventet lenger..men jeg holder ikke ut mer snart, 7 dager over termin. Nå tar jeg sykkelen fatt, sykler til byen, og sykler over brostein til noe skjer... Desperat? Andre som kjenner følelsen?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 hehe.. ser for meg en syklende gravid kvinne frem og tilbake i sentrum..*ler* Ja, vær du glad for den brosteinen du har - jeg holdtpå å true mannen min i går til å kjøre til nærmeste by (45 min kjøring) for at vi skulle tilbringe kvelden på brostein. Jeg er også 1 uke på overtid og så drittlei at jeg har ikke ord. Der jeg før våknet opp og snudde meg å sa: god morgen til samboeren min, sier jeg nå: faen, ikke i natt heller.. I det store perspektive er jo 7 dager ingenting,men jeg har nå blitt så sneversynt på mine overtidsdager at det eneste jeg går å tenker er:Jeg må føde nå!!! Så jeg tar beina fatt og skal gåmeg en så lang tur jeg bare makter nå. Ha en humpete og fin sykketur:)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Vet, 7 dager er ikke noe sett i perspektiv, men akkurat nå er det nesten ikke til å holde ut... hehhe..kanskje det ser litt teit ut, men jeg skal sykle...så unna vei, her kommer jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå