Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Synes det er gøy, 14 pakker extra i posten :-)
roxanne Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har akkuret levert inn rapport på dropsen. Gøy. Får 500 poeng etter å ha innlevert rapport. De som har flest poeng (+riktig alder, kjønn) får tilbud om nye kampanjer. Så hvis noen er interessert så kan du bruke denne linken: http://www.buzzador.com/no/buzzador/register.php?refstr=roxanne (Så får kanskje jeg noen flere poeng...:-)
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Du kom før mig :-) har laget et innlegg et annent sted med mitt navn :-) Synes det er så gøy!! gleder mig til neste ting...... Så at der før sommeren hadde været grillpakker der skulle testes :-)
roxanne Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Du er med på kampanjer, får tilsendt vareprøver som du skal dele ut til venner og bekjente - samt snakke om produktet, deretter skrive en rapport (ikke store greier). Da får man 500 poeng, og blir etterhvert invitert til nye kampanjer (sjokolade, kosmetikk etc.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå