Gå til innhold

Avvening......noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ta bukoperasjon etc og må slutte med amminga , jenta mi er snart 7 mnd .

Jeg lurte på om det er noen her som har erfaringer når det gjelder "ammeslutt pillene"?

Hun pupper ikke så mye på dagen lenger , men om natta så pupper hun hele tiden ( er veldig slitsomt ) , hun spiser fastføde , men bruker meg som smokk. Ikke tar hun smokk eller flaske heller :o(

Åssen virker de , og vil hun skjønne at det ikke er mer melk å hente?

Er takknemlig for mange svar!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke att jeg vet så mye,men skal du få de ammeslutt pillene?

Har hørt att det er ikke mange som får dem fordi dem gir så mange bivirkninger,men som du spurte,jeg har ikke prøvd dem da..

Gutten min på snart 7 mnd tok flaska forrige helg..

Når de er over 6 mnd og spiser 3 måltider med fast føde om dagen (gjelder de som ammer,de som gir mme,gjelder vel 2 faste måltider om dagen) så trenger de ikke nattmat..

Var det barnelegen sa til meg på 6 mnd kontrollen..

Må puppe litt selv om natten skjønner du..,men det har begynt og stabilisere seg til 2-3 ganger om natten bare nå..

Skrevet

Nei, men tenkte å spørre legen om de , hun er helt extrem om natta , spesielt de 2 siste ukene så ligger hun med puppen i munn , og mister hun den så skriker hun. og ja, sånn er det her og, frøkna får 2 måltider med grøt og middag + fruktpurre + hipp kjeks + frukt.....

Tenkte at ho kanskje tok smokk hvis den melka mi tørka ut etter de pillene.......

Skrevet

dytter litt pån jeg

Skrevet

noen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...