Gå til innhold

hun sutrer under babygymmen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på 4 mnd liker faktisk ikke å ligge alene under babygymmen, men sutrer skikkelig etter bare kort tid. Hvis jeg legger meg sammen med henne og herjer litt med henne synes hun det er ok. Men hun må da også lære å aktivisere seg selv! Skal jeg la henne sutre? Tar jeg henne opp sammen med meg på sofaen blir hun fornøyd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg ville ha latt ho ligge ei lita stund, og om ho ikkje ga seg ville eg ha tatt ho opp.

Skrevet

Noen barn vil ikke ligge alene når de er så små..

Vet ikke da,men storebroren her var av den typen som skulle ha noen hos seg hele tiden..

Ja,det var slitsomt den tiden,for han ville aller helst være oppe å gå,sittende i armene våres... ikke leke på gulvet eller sitte i fanget,opp å gå!!

Lillebroren her er stikk motsatt.

Han kan ligge lenge alene,eller bare leke på fanget.

Barn er forskjellige..

Skrevet

Sånn er min sønn på 5 mndr også, har vært sånn hele tiden. Helsesøster sa jeg godt kunne la ham ligge og sutre litt, slik at han lærer seg å leke på egenhånd.

Og spesielt når hun er såpass gammel som 4 mndr går det greit å la henne sutre litt, hadde hun vært 6 uker hadde det vært annerledes.

Man hører jo om det går over i ordentlig grining, og om barnet er sultent, trøtt etc. Min sønn er mest utholdende på formiddagen, på ettermiddagen/ kvelden er han kjempesutrete.

Så bare la henne sutre litt, evt. gå bort til henne innimellom eller sitt i sofaen slik at hun kan se deg.

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvordan det er med jenta di og det å ligge på magen, men hun her på sutret når hun ble lagt under gymmen tidligere hun også. Helt til hun lærte å rulle over på magen, da kunne hun ligge lenge. Dvs, hun likte ikke å ligge på ryggen! Dette har gjort at vi har pakket vekk selve gymmen, og har bare lekene igjen i stua. Disse ser hun på når hun ligger på gulvet. Ikke sikkert dette er løsningen for dere, men det fungerer det kjempefint hos oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...