3 blå Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Hadde et innlegg i går om at jeg er så sliten for tiden, mye på en gang... Var hos legen og han sykemeldte meg 50% fra praksisen, og når jeg kom på jobb i dag (er i praksis), så skulle jeg bare fortelle styreren dette. Men jeg knakk helt sammen og begynte å grine og klarte nesten ikke forklare meg. Forstår ikke hvorfor jeg reagerer som jeg gjør... Hun sendte meg hjem, og vi ble enige om å avvente det hele til mandag. Men jeg tror nok jeg må avbryte praksisperioden og ta alt om igjen en annen gang. Orker bare ikke...
Milli Vanilli Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Da synes jeg du skal gå til legen for å få 100% sykemelding. Så har du anledning til å få hvile deg og komme til hektene igjen. God beding og lykke til!
*Rutletutt* Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Uffda - høres ikke noe kjekt ut:o( Jeg hadde en sånn periode mens jeg studerte og jobbet...ble bare helt slapp, orket ingenting, svimmel og rar - da ble jeg sm 100% i to mnd..det hjalp! Lykke til og god bedring:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå