Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 I dag må jeg komme i gang med å vaske veggene i stua! Er så lei av å ha skjoller etter bilder osv. Men det er jo såååå tiltak! Hehehe.. Skal vaske badet, kjøkkenet og gulvene! Så har masse å gjøre i dag, men mini ligger og sover nå og er kjempeflink til og plundre med babygymmen sin når jeg driver med noe! Andre som har vaskedag i dag?
Mille** Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Nope, dagen i dag ser ut til å gå til å springe på do med jevne mellomrom. ;o( Kos deg med vaskingen! ;o)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Fikk unna det aller meste igår =) Så idag står bare sengetøy-vasking, rydding og vask av bad og tømming av oppvaskmaskin på planen her =)
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Æsj da, det er kjedelig! Jah, skal kose meg med vaskingen jeg tenker jeg! Gubben har jaget meg ut av huset i kveld for han ville ha Halvor for seg selv, og syns at jeg kunne komme meg ut! Så da får jeg se om jeg kommer meg på kino som belønning til meg selv. Hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå