Kaja_07 Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Hei. Hvis jeg lager hjemmelaget barnemat, kan jeg ta det i de små glassene (som jeg har kjøpt ferdig-mat i) og fryse dem ned? Har tatt vare på en del glass og tenkte det var greit, men ble litt usikker på om de kan fryses...
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Tror ikke glass kan fryses, de kan sprekke/eksplodere.
Pheona Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 det vet ikke jeg heller, men jeg har et forslag til deg. Selv bruker jeg sånne egge kartonger. de i plastikk! fyller maten i dem, lar de ligge to timer eller noe før jeg putter maten i poser i stedet. funker kjempe fint. Lett å regulere hvor mye mat jeg skal bruke også. bare et tips. Dessverre så vasker de ikke så god ti oppvaskmaskin, da den smelter..
Divinity Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 de glassene er såpass tjukke. Så det går fint Jeg fryser hvertfall barnemat i tomatpurrèglass.
tullemor_til_snart_4 Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 det går helt fint;) Pleide å ta opp middagen kvelden i for veien t tulla mi;)
Kaja_07 Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. oktober 2007 Flott - takk for alle svar! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå