Gå til innhold

Er det vanlig allerede i uke 31 at.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

fosteret er myyyye roligere?? Er 30+3 i dag, og den siste tiden er det blitt veldig rolig i magen.Kjenner at det er bevegelse,men ikke de tydelige sparkene.Var så enormt med spark fra uke 19-28,men så har det blitt et helt annet beveg.mønster........Noen liknende her????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

litt liknende , men motsatt. mindre liv i uke 28 enn nå i uke 31....

Skrevet

spurt jordmoern min nettopp om dette... er i uke 32, og nå fremover får jo babyen mindre plass og man kommer nok ikke til å kjenne spark på samme måte... det blir mer smyge bevegelser liksom... blir jo som når vi snur oss i sengen på en måte...

Skrevet

Jeg er i uke 33, og nå kjenner jeg selv at babyen har mindre plass, for den sparker/bokser på en helt annen måte enn tidligere.. Men kjenner fremdeles mye liv..

Skrevet

Jeg kjenner heler ikke så mange spark som tidligere, men kjenner mer bevegelse når babyen snur på seg. I følge jordmora så var det ofte at en kjente mindre spark rundt uke 28 pga at babyen ofte lå slik at sparkene ble mot ryggen vår og ikke mot magensiden, og da kjente vi ikke så mye.

Skrevet

Tusen takk for betryggende svar!! Er så godt å bare kunne spørre litt her inne:-)Rett etter jeg la ut innlegget, var det ei som markerte at hun tydelig var til stede.Mange spark da....Ei lita lur ei i magen tror jeg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...