Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 snuppa skal ha barnevakt for fjerde helga på rad,,,, to ganger har hun ikke merket det for jeg har lagt henne å stått oppigjen med henne, men sist helg kom bestefaren innom å spurte om ikke de kunne få låne henne en natt å det fikk de... hun elsker jo å vere med andre enn meg, ingen gråting bare vinker å sier hade! I går kom søss innom å sa det va sååå lenge siden hun hadde fått tid å vert med snuppa om ikke de kunne få ha henne fredag til lørdag så kunne jo nesten ikke si nei. Snuppa va klar med en gang å begynte å vinke hehe!! vet jo at hun koser seg så masse men får likevell litt dårli samvittihet! Å JEG VET JEG ER HELDIG!!!! Hun har ikke noe pappa som stiller opp så vi e jo sammen 24 timer i døgnet ellers! Måtte bare få ut litt jeg!
så var vi 4 Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for dette da. Det er en overnatting i uka og det er jo også mindre enn 'vanlig' samværsordning. Kos deg med litt fri
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 syns ikke du skal ha dårlig samvittighet, hun liker jo å sove over og tenk så heldig hun er som har en ekstra opplagt mamma med nytt overskudd fordi hun sover over noen netter, det er gull verdt med slik avlastning både for deg og for henne, jeg tror uansett barn av alenemødre har godt av å være hos andre innimellom fordi de små stort sett forholder seg bare til oss og det kan fort bli litt mye av det gode kanskje:) nei kos deg med frikveldene du og ikke ha samvittighet for noe jenta di storkoser seg over:)
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 jeg har og 4 helgen fri på rad, og nå har jeg tom fri hele neste uke.. har ikke dårlig samvittighet, for vi trenger det begge to
mai_med_gulljenta! Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Tusen takk jenter:) Da trenger jeg ikke vere anonym lenger, e så lei for syns det kan bli litt mye negative ting her inne i blant så orket ikke noe pes hehe:) Nå kommer jeg til å kose meg mye mer;) Ha en flott helg jenter:)
-Amelie- Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Så bra at det er flere som føler det sånn, jeg var redd det var noe galt med meg...! Hehe. Har heller ikke en barnefar som stiller opp, men til gjengjeld besteforeldre som passer hver gang det er noe. Og jeg vet jo _egentlig_ at det er helt fint, men den samvittigheten er noe drit...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 mamma = dårlig samvitighet. hadde du sakt nei og holdt henne hjemme hadde du også hatt dårlig samvitighet. kos deg nyt det. for det fortjener du :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå