Mockanin Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 og hun har nå sendt inn søknad, eller hva jeg skal kalle det, om slankeoperasjon for meg.. Hjelpe meg, det gikk jo helt glatt. Var sikker på at jeg skulle være nødt til å diskutere med henne for å få henne til å gjøre dette. Hun har vært litt "vanskelig" tidligere med andre ting og har nok et litt annet syn på div. saker og ting pga. religion og hvor hun kommer fra. Jeg var jo omentrendt alkoholiker den gangen jeg innrømte at jeg den ene gangen i året jeg drakk alkohol ble full. At jeg ikke tåler mere enn en kork gjaldt ikke.. Vel, vel.. denne alkoholikeren har vært "tørr" i 1 1/2 år nå. Vet at det vil ta tid før jeg hører fra Aker antar dette, så jeg smører meg med tålmodighet jeg egentlig ikke har.
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Gratulerer da. Merkelig måte å "takke" legen på da..?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 så flott.. håper det ikke drøyer så lenge før du får komme inn til samtale da. lykke til.
Mockanin Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2007 Merkelig måte og takke legen på???? Nå henger jeg ikke med. Har takket legen i bøtter og spann før jeg gikk fra henne i dag jeg da.
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Å legge ut om hvor håpløs hun er i forhold til religion og alkohol og alt mulig..? Skjønte bare ikke hva det hadde med saken å gjøre.
* 5 om dagen * Skrevet 26. oktober 2007 #10 Skrevet 26. oktober 2007 så bra da at du slapp å gå mange runder med legen, for å få henne til å forstå at du trengte den søknaden. og spetakkel : det var vel en måte å fortelle om hvor vanskelig denne legene har vært tidligere, du må vel ha skjønt at det var et eksempel av HI.
Mockanin Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 26. oktober 2007 Tusen takk for alle svar. Ja 3småkrapyl. Det er riktig som du sier. Gleden var stor over at legen var enig med meg. Hun har tidligere om slankingen min sagt at hun ikke kunne gjøre noe mere for meg. Det var etter at jeg måtte slutte med reductil piller fordi dem var i ferd med å ødelegge leveren min. Jeg vet at veien frem til operasjon er lang, for så vidt veien frem til konsultasjon også. Men jeg har i alle fall søkt og håper det ikke går for lang tid. I mellomtiden skal jeg forsøke å gå ned mere i vekt på egen hånd igjen.
3 rosa og en blå Skrevet 26. oktober 2007 #13 Skrevet 26. oktober 2007 Heisann! Gratulere!! håper bare du kommer gjennom nåløyet på sykehuset fordi det er ikke alle som søker som får en slik oprasjon. Jeg ble operert for 2,5 år siden og var en av dem første som ble operert med en slik oprasjon i Trøndelag, men jeg vet i ettertid at de har strammet inn om hvem som får det. Lykke til og håper du får den!!
Nit@™ Skrevet 26. oktober 2007 #14 Skrevet 26. oktober 2007 Ett skritt videre på veien ) Så flott. Lykke til. Det er vel kanskje en sørgelig laaaang venteliste, siden du skriver du må smøre deg med tolmodighet?
Gummianda:) Skrevet 26. oktober 2007 #15 Skrevet 26. oktober 2007 Gratulerer så masse!!! Blir spennede å høre hvordan det går med deg!
Mockanin Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 26. oktober 2007 Det er vel snakk om 5-6 uker før jeg hører fra Aker. Så er det vel 8-10 mnd. før jeg kommer til konsultasjon, så er det vel en 3 mnd. kurs etter eller annet sted på veien her som jeg må gjennom. Det kan vel ta 2-3 år før man blir operert. Så ja, jeg må ha tålmodighet, og det er ikke jeg kjendt for å ha. Skulle helst ha vært ferdig med alt i morgen. Håper egentlig at søvnapnèn og leddgikten min skal hjelpe litt så det kan gå litt fortere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå