Gå til innhold

Stue planter

♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke så grønne fingre, derav ikke så mange planter hjemme

Har 3 planter, en orkide som jeg fikk av mormor til sambo for noen uker siden som står så fint. Den er jeg flink med mens den blomstrer, men ikke etterpå.

Andre planten jeg har er sann gressplante som jeg kjøpte fordi jeg synes den var fin på Mr Grønn for faktisk over ett år siden. Den er enkel å stelle, og kan stå litt mørkt- så har den inni et hjørne.

Forran terassedøren står en palme ting, en sann Dragertre tror jeg det heter (ja, har jobbet i blomsterbutikk for 10 år siden)

Samt noen sanne fake buksbom baller i vinduet på soverommet, og noe annet fake fra Ellos som er formet som et hjerte.

Er det andre som er like lite flink som meg, skulle ønske jeg kunne ha fler planter, både på grunn av at det er fint og kjekt å ha noe å stelle på. Men ikke så mye plass og sann heller....

????!??!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har IKKE grønne fingre... Derfor har jeg bare grønne planter... :) Og de blir ikke vatnet før de nesten er døde av tørke.. Hehe... Men så får de en dæsj vann også kommer de seg igjen. =)

Skrevet

Jeg har en slik "paraply-plante" som spirer og gror i det uendelige. Helt fantastisk, selv om jeg ofte glemmer den vekk =) Hahaha...

Kostet ikke mye, og holder seg bra... Ligner litt på en palme igrunn, men er ikke brun stamme altså. Den er helt grønn, og det kommer stadig ut noen stilker med nye "blader" på...

Skrevet

Fredslilje er en kjempefin grønn plante/blomst som tåler masse. Glemmer du å vanne den så den plutselig henger med bladene, så er det bare å gi den godt med vann og vips - noen timer senere er den like fin! :-)

Skrevet

Mine planter dør bare jeg ser på dem, eier ikke grønne fingre i det hele å store! Samboeren min har ei plante han har hatt i mange år å den vokser og trives som bare det! Skjønner ikke hva jeg gjør galt:P

Har skaffet to planter nå, husker ikke hva de heter( grønne blader og rød "blomst" som ser ut som bladene på en måte). De lever enda, men så er de bare ei uke gammel.

Huff:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...