Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Kviser? Og mensmurringer? fikk mensen nå sist som vanlig, men var litt mindre enn vanlig.. hadde mensmurringer ca 2,5 uke før blødning, og med en gang den var ferdig, begynte murrigen igjen.. Noen som har peiling?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Nei, dette er ikke klassiske graviditetstegn. Det er glassiske menstruasjonstegn. Men jeg håper jeg tar feil hvis det er gravid du ønsker å være
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Kan jeg og få spør om graviditetstegn? Jeg har ikke fået mensen min og har ikke det mindste tegn på den er på vei. Det er vel vanligt med mensmurringe om en er gravid? Mener jeg hadde det sidst. Vanligvis merker jeg eggløsningen. men denne måned merkede jeg ingen ting. Muligt jeg ikke har haft eggløsning og derfor ikke fået mens? Er ikke meningen at bli gravid akkurat nå, så har ikke fået samlet meg til å teste ennå. Må tilvende meg til tanken om muligheten.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Du kan like gjerne kjøpe deg en test, for finner ikke ut av det på annen måte likevel:) Litt lenge å vente hvis du skal finne det ut på annen måte... Mensmurringer kan man både ha i vanlig menstruasjonssyklus og hvis man er gravid.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Har ikke tenkt å vendte til jeg har kul på magen med at konstatere å jeg er gravid, nei. Tenkte at vendte til imorgen eller over helgen. Trenger tid til å bli fortrolig med tanken på muligheten. Jeg vil helst bli gla om testen er positiv jeg. Ikke gå i chok som jeg sikkert hadde gjort om jeg testet positiv i dag. Du vet ingen ting om det med eggløsning? Å jeg vanligvis merker den, men ikke denne måned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå