♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Nett spist frokost her hjemme, og drukket TRE- 3 glass med appelsinjuice. Stod med melkekartongen og tenkte å ta litt sjokolademelk, men kunne rett og slett ikke motstå den gule kartongen ved siden av... Vet det nok ikke er sååå bra for tennene som melk, men du hildrande du sååååå godt.... Andre med samme dille??
LilleBanan blir storebror Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg må ha gravlaks jeg! Hveer dag, masse masse.
Happy H Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 hehehe, du får se d fra den positive sidn.. appelsinjuice e sunt og inneholder c-vitamin som vi trenger. og d e veldig bra som forebygging mot urinveisinfeksjon. så drikk i vei!!!!! i mitt første svangerskap hadde eg UVI 5ganger de første 3mnd. Ble helt kvitt d med å drikke 1glass appelsinjuice kver morning. måtte så klart ha antibiotika og, men du skjønna. min dilla e nok desverre denne gangen som sist sjokomelk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! slurp, kunne drukket mange om dagen..hehe..
~Mita~ Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Appelsin juice og appelsin er også min dilla.. )
canutten Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Sjokomelk!! yess! og rødbrus av alle ting...begge deler er ting jeg synes er både for søtt og for E stoff aktig vanligvis, men nå! takk gud for seven eleven rett ved siden av...
Jubelbrus* Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Åh, appelsin- og mandarinjuice!! Må ha! Sjokomelk? Ikke så værst det heller!
Axus' girlfriend Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 Min svakhet akkurat nå er milkshake, type sjokolade:) Den som man kjøper i dagligvaren, heter vell "24" nå...mmmmmmmmm..må ha en om dagen, MINST!
jiha Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 jeg også hadde appelsin juice dilla men det var i 1.tri. drakk vel 5 liter juice en uke:p men så måtte jeg gi det opp for fikk så voldsom metall smak i munnen av d=(
Mitzy Skrevet 26. oktober 2007 #9 Skrevet 26. oktober 2007 Drikker en halv liter med juice på jobb hver dag jeg... Er jo sukker i den men også vitaminer. Bedre enn brus hvertfall sa jordmor. Men iskald juice nam nam:)
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #10 Skrevet 26. oktober 2007 Først var det milkshake(når jeg var på det kvalmeste), så ble det eplemost, så var det applesinjuice, mens nå er det sjokomelk...ja, ja...
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #11 Skrevet 26. oktober 2007 jeg drakk eplejucie hver dag med første mann og nå er det milkshake. det er ett must,må ha det bare må ha det
roannima Skrevet 26. oktober 2007 #12 Skrevet 26. oktober 2007 Pærer!! Mange mange. . . Og, ett tips. . . Det hjelper mot hard mage:)Hehe. . .
vipsen*en av hver* Skrevet 26. oktober 2007 #13 Skrevet 26. oktober 2007 Rosiner og yoghurt har jeg funnet ut jeg bare MÅ ha.. he he.. går ofte i skape og finner en rosin pakke.. huff.. og yoghurt er til hvert brød måltid..
fjollefrua Skrevet 26. oktober 2007 #14 Skrevet 26. oktober 2007 Til VIRVELI.... Gå inn på nettsiden til mattilsynet... Tror ikke Gravlaks er så bra for gravide...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå