Plutseliten :) Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Ønsker dere alle en god helg. Enten dere skal jobbe,reise bort,ha selskap,brodere julekalender,sy rosa babytøy,pleie syke barn eller dere selv. Håper den blir avslappende og at dere får tid til å kose dere med familien.....og natt til søndag får vi en ekstra time søvn for de som trenger det ) God klem fra
dritgrei hei hei! Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Hei plutseliten, god helg til deg også! Jeg håper den blir fin og god! er det på mandag du er i gang igjen med saker og ting, var det det du sa? eller begynte du denne uken? hmmm jeg tenker på deg i alle fall! tjohei! klem fra
Travelmor Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 God helg til deg og dere andre også! Vi skal reise bort og jeg gruer meg til å pakke, selv om det bare er for en helg blir det så mye når barna er så små og mange:-) Men nå må jeg snart gå i gang! Det var bra du skrev det om klokka som skal tilbake. Fort gjort å glemme. Det har skjedd før.. En ekstra time søvn er sannelig ikke dumt. Klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Takk for det og en riktig god helg til deg også:-) Håper betennelser og annen vondt kan mildne litt for deg og at du kan få en fin helg uten aua:-) Vi skal på fest i morgen til Dailis og det gleder vi oss til, ellers skal vi bare kose oss hjemme i dag, har vært ute og gått laaang tur med lille rosa, 0 grader og beinkaldt, så nå er vedovnen fyrt opp og varmen sprer seg rundt i heimen:-) Det er deilig og litt kakao gjør stemningen her nå:-) Klem fra
Plutseliten :) Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2007 Takk,denne helgen blir rolig hos oss,deilig! Ja, det er mandag jeg er i gang igjen med medisinsaker og stikketing Blir overvåket denne gangen i tilfelle ny allergisk reaksjon....og skriker meg til permisjon nesten før jeg får lagt meg ned:) Så vips er jeg hjemme igjen... Takk for at du tenker på meg!! Klem
Plutseliten :) Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2007 Takk for det. Er myyyyyye bedre idag,så det hjelper å holde seg unna dere ) Kos dere på fest med og uten kakao,fullmånen er full og ulvene har gått i hi og jeg er skikkelig sulten kjenner jeg.Mon tro om jeg skal begynne å lage middag. Klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 Hehehe, oppskriften er rett og slett å kutte ut dibbing ja;-) Takk, vi skal nok kose oss imorgen ja:-) Nå fikk jeg akkurat tlf om at vi får besøk fra Hellas venner ikveld:-) Og sambo lovte at han skulle stå for middagslagingen, så da kan jeg bare fortsette å kose meg med lille rosa:-) Fant frem den store treningsballen min og vi har balet og lekt og snurret rundt her en lang stund nå! Rene trimmen, mens frøkna er like kvikk;-)
Natteravnen* Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 Takk for tipet om den ekstra timen! og god helg til deg og dine også. Her har vi ahtt mange fine dagar no med rundt ti grader. Supert. Men det har vore maaaaasse vind i fleire dagar, nesten so en må passe på så ikkje dei små fyk avgarde! litt skummelt av og til. Lykke til over helga!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå