skulle så ønske... Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg er i dag 15+6 i dag og har ennå ikke fått innkalling til ul. Når fikk dere brevet i posten? Jeg gleder meg jo sååå veldig. Er så spent på om alt står bra til med nurket vårt og hvem det er som bor i magen.....
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg fikk brev når jeg var rundt 15+6 jeg å ... men kommer det ikke idag så hadde jeg ringt føden å hørt. ...
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg fikk innkalling for 2 uker siden jeg, var da i uke 10. Men jeg var veldig tidlig inne i systemet med svangerskapskontrollene pga risikosvangerskap. Du burde vel snart få det ja, så jeg ville ringt og hørt hvis det ikke dukker opp i posten i løpet av neste uke iallefall. =)
Ranveig R Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Er visst litt ulik praksis på dette hos dei ulike sjukehusa. Nokre sender innkalling så snart den gravide er "registrert i systemet", andre sender innkalling når dagen nærmar seg. Eg høyrer til Haukeland sjukehus og har i begge svangerskap fått innkalling ca to veker før ul-datoen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå