Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 ei jente. Ei jente med erfaring. Som jeg kan leke med.... Jeg er nettopp ferdig i dusjen når det ringer på døra. Jeg holder på å tørke meg når det ringer på igjen. Lettere irritert over at sambo ikke åpner slenger jeg på meg en morgenkåpe og løper ned trappa for å åpne. Ikke noe tegn til sambo i stua...hmmm... På trappa står ei jente. Ei nydlig jente jeg ikke har sett før. Hun holder en pekefinger foran munnen som for å si "hysj-ikke si noe" mens hun smiler lurt og kommer inn i gangen. Letter forjamset ser jeg hun ta av jakke og sko. HUn har en fantastisk knelang kjole på seg, og hun tar meg i hånda og fører meg opp trappa igjen og inn på soverommet. Hjelpe meg-hvem er denne jenta? hva skjer? Hun har tydeligvis vært her før...Tankene raser gjennom hodet mitt... Jeg og sambo har så vidt snakket om det. For en stund siden. At jeg kunne tenkt meg å prøve litt jentekos. Bare en gang. For å se hvordan det er liksom... Jeg vet ikke hva det er med denne jenta, men jeg får meg ikke til å åpne munnen. Klarer ikke stille spørsmål. Men jeg skjønner hva som er iferd med å skje, og det dunker mellom beina. Jeg er hennes nå. Eier ikke innvendinger eller motstand. Hun trekker i beltet på morgen kåpen min så knuten løsner og den åpner seg. Hun stryker meg lett over brystene før hun setter seg på kne og bøyer seg mot meg. En tungspiss mot toppen av sprekken min...guuuud! hva skjer?? jeg skjelver og synker ned på sengekanten og sprer beina sånn at hun kommer til. Hun vet åpenbart hva hun gjør, det er ubeskrivelig deilig. Jeg syns å høre klikkelyder fra speilrefleksen min og rekker å tenke at "der er altså sambo", og blir enda kåtere av at han tar bilder før jeg forsvinner inn i min egen verden hvor det bare er jeg og henne og den deilige tunga hennes i fitta mi. Jeg presser meg mot henne, og hun gir meg to fingre samtidig. Det bygger seg opp, og hun øker tempoet til jeg skriker ut i en fantastisk orgasme. HUn holder ifingrene dypt inne i meg tl jeg kommer til meg selv igjen...da reiser hun seg opp og lar kjolen gli ned over skuldrene og ned på gulvet. Jeg setter meg opp og ser på henne. Hun har ingen tng under. Hun har nydelig runde pupper som strutter mot meg, og hun er glattbarbert akkurat som meg. kjenner jeg er like kåt fremdeles. Nå er det din tur hvisker hun og setter seg til rett ved sengegavlen, sprer bena og vinker ertende på meg. Jeg kjenner jeg blir nervøs. tenk om jeg ikke får det til? ikke er god nok? Jeg beveger meg sakte inn mellom bena hennes og ser hun glinser litt. prøvende stikker jeg tungespissen bort til henne og smaker forsiktig. så legger jeglitt mer press på og tunga mi forsvinner inn ispalten hennes. Gud så deilig hun smaker! Jeg mister meg selv litt og blir helt gal mellom lårene hennes-jeg elsker å slikke henne og på stønnene hennes hører jeg at jeg må da vel gjøre noe riktig...jeg begraver ansiktet i det myke og våte mens jeg står på kne og strutter med baken.Klikkingen fra kameraet kommer nærmere og er bak meg nå, før den plutsselig opphører helt. Jeg kjenner en finger mellom beina og stønner. Så forsvinner den, og jeg trygler sambo om å ta meg. Han er ikke vond å be. Like etter kjører han den deilige harde pikken sin i meg og knuller meg hardt. jeg blir dyttet mot fitta til jenta hver gang han kjører den inn i meg, og det er helt fantastiks. Ike lenge etter hyler jeg ut i en vanvittig orgasme, og de to andre følger etter like etterpå. Vi synker sammen i en haug av armer, bein og kjønn og der sovner jeg. Når jeg vånkner er jenta borte og sambo sover fremdeles. Jeg smiler forme gselv over det sm har skjedd, blir småkåt igjen og gleder meg over at jeg har et minnekort proppfult av bilder fra det deilige som har skjedd.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 WOOOOW Vanvittig bra skrevet. Du burde sende inn til cupido el...Skikkelig bra!!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 oi!! takk takk! er så kåt om dagen, at jeg har nok mange åsnne inne, men noe sånt tør jeg nok ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå