mmdt Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Hei. Jeg har hatt spiral i to år og mistet menstrasjonen, så jeg fikk fjernet den. Problemet nå er at samboern min og jeg prøver å bli gravide,men jeg vet ikke når jeg har eggløsning siden jeg ikke har sett noe til menstrasjonen på lang tid. Noen tips? burde vi vente til etter 1st menstrasjon før vi setter igang? Hjelp er det noen som har noen tips?
Venter på 3_de spire Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Har hatt spiral i 3,5år, har heller ikke hatt mensen mens den satt i. Kjempe fint!! Fikk mensen 1-2dager etter jeg tok den ut, og har att den 1 gang til etterpå. Er i 1pp nå. Man kan vel ha EL før mens!? Ikke noe i veien for å prøve i hvertfall. Lykke til!!
mmdt Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2007 tusen takk... heldig du var som fikk mensen med en gang igjen, skjønner ikke helt hva kroppen min tenker på, siden det enda ikke har skjedd no... mmdt
Venter på 3_de spire Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Lenge siden du tok den ut da??
mmdt Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2007 5 uker, så da begynner man jo å lure. Har vært kvalm de siste dagene og hatt litt ryggsmerter + tempratur svingninger (fryser). Sist gang jeg var gravid så kjentes det ut som jeg var konstant fyllesjuk, og det er litt den samme føelsen jeg har nå. Men alle testene jeg har tatt hit til har vært negative. Men siden jeg ikke har sett noe til menstrasjonen så kan man jo håpe... det har jo gått 5uker men så kan det jo være at kroppen min ikke er helt på nett siden jeg har hatt spiral så lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå