Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Hadde dere med søsken (små og stor 2år og 13 år) opp under seremonien eller satt de sammen med resten av familien? Mulig jeg får litt pepper, men jeg har nemlig ikke lyst til å ha med stesønnen min på 13 år. Ønsker at han kan sitte sammen med resten av familien. Det er jo dagen til lillegutt. Han var med da vi hadde navnefesten til jenta vår og jeg syns det ble litt feil. Er greit om han hadde vært yngre, under skolealder. En annen ting var/er at de som er vitner også hadde med seg barna sine opp når de skulle skrive under som vitner. Syns hvertfall det ble feil. Hva syns dere?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Vi har ikke hatt navnefest for nr2 enda, men skal ha det ganske snart. Vet ikke hva vi gjør med storebror på 2,5 år enda. Vil han sitte sammen med besteforeldre er det best, men hvis han ikke vil nekter jeg han ikke å sitte sammen med oss. Det kan jo hende det er litt skummelt dette. Han har aldri vært med på slikt før. Ellers har vitnene ingen ting å gjøre i sermonien hos oss. Hvis folk ønsker å ha vitner så skriver de under navnetavla enten før eller etter sermonien, eller man kan gjøre det etter at man kommer hjem. Alt etter når det passer best. Ikke under selve sermonien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå