onam * mai 07 + september 08 Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har en natt bak meg med mye opp pga sønnen som er dårlig etter vaksine. Dagen i går var tøff og det ser ut som dagen i dag blir lik :-/ Nå fikk jeg just en melding av mannen min: Natt til i morra og søndag tar jeg meg helt alene av sønnen vår, så får du din velfortjente søvn! Så snilt av han. Må da sies at han skal på jobb i morra. Så det kom helt uforventa, men tas imot med stor takk! :-)
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 så fin han er! Slike handlinger sier så mye mer enn ord og gaver sier nå jeg
Mamman til M&E Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Helt enig med Mammas lille vann. Dette er omtanke som virkelig betyr noe i et forhold :-)
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2007 Jepp, for denne gesten kan ikke kjøpes, men gjøres av kjærlighet :-)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Koselig, men en selvfølge også Du jobber jo også hver dag...
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 send han hit også da:-) mannen min gjorde ikke det. Har ikke sovet på tre netter noe særlig fordi snuppa har vært skikkelig urolig. Hva gjør han? Står opp tidlig fordi han får ikke sove, setter seg og spiller spill på datan, tar ikke jenta når han hører hun begynner å våkne. Og nå - jo nå satte han seg i badekaret for å slappe av å sove litt fordi han hadde sovet så lite i natt. Jeg som er kvalm og alt! Heldige deg, misunnelig jeg. Nyt det!
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 For en snill mann du har Jeg fikk en beskjed i går fra sambo om å komme meg ut av huset i kveld. Han skal ordne med Halvor, så kan jeg reise til noen venninner eller på kino etc. Foreslo at jeg kunne ta meg et glass vin i dag, men jeg skal kjøre utrykning i morra så det går dårlig! Det er jammen godt disse mannfolka glimter til innimellom!! Sov godt Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå