theafranord Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har i lengre tid nå vært deprimert....og nå i september begynte jeg å få veldige hjertekramper med store smerter i brystet. Fikk vite av legen at dette var angst. Jeg som alltid har sagt at slike ting kommer ikke til å hende med meg. Har alltid følt meg så sterk og selvstendig.....men nå vet jeg at det kan skje med alle. Men i allefall.....jeg begynte å sove dårlig også.....hver natt kl 0400 våknet jeg og fikk ikke sove mer....så den siste tiden har jeg vært skikkelig "skral"...ikke vært meg selv i det hele tatt. I går var jeg hos en dame som driver med akkupunktur, soneterapi og litt forskjellige ting....og bl.a en ting som heter kvantemedisin. Jeg måtte sitte i en spesiell stol og fikk koblet til ledninger til hodet, rundt arm leddene og anklene....fra ledningene fikk det bølger inn i kroppen min for å prøve rette opp balansen..Det meste var på bunn, men hun klarte å ordne en god del. I går var jeg så gla som jeg ikke hadde følt meg på ett år...og i hele natt har jeg sovet som en stein...forsov meg tilogmed i morges.... og jeg føler meg glad og fornøyd i dag også....og full av energi...så HURRA!!!!!.......for kvantemedisin. Må bare si at jeg er veldig i mot å bruke medisiner, spesielt lykkepiller og slike ting...derfor har jeg lett etter noe alternativt... Huff dette ble langt men måtte bare dele det med dere...mine medsøstre.. Ha en flott dag. Klem
~Roskva~ Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 Hvis alternativ medisin som dette hjelper for deg, så: HURRA!! Gratulerer så mye :-) Når man er skikkelig nerimella, så blir en sånn god dag så EKSTRA god!! Nyt det alt du kan :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå