Gå til innhold

Kvante-medisin....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i lengre tid nå vært deprimert....og nå i september begynte jeg å få veldige hjertekramper med store smerter i brystet.

Fikk vite av legen at dette var angst.

Jeg som alltid har sagt at slike ting kommer ikke til å hende med meg. Har alltid følt meg så sterk og selvstendig.....men nå vet jeg at det kan skje med alle.

Men i allefall.....jeg begynte å sove dårlig også.....hver natt kl 0400 våknet jeg og fikk ikke sove mer....så den siste tiden har jeg vært skikkelig "skral"...ikke vært meg selv i det hele tatt.

I går var jeg hos en dame som driver med akkupunktur, soneterapi og litt forskjellige ting....og bl.a en ting som heter kvantemedisin.

Jeg måtte sitte i en spesiell stol og fikk koblet til ledninger til hodet, rundt arm leddene og anklene....fra ledningene fikk det bølger inn i kroppen min for å prøve rette opp balansen..Det meste var på bunn, men hun klarte å ordne en god del.

I går var jeg så gla som jeg ikke hadde følt meg på ett år...og i hele natt har jeg sovet som en stein...forsov meg tilogmed i morges....

og jeg føler meg glad og fornøyd i dag også....og full av energi...så HURRA!!!!!.......for kvantemedisin.

Må bare si at jeg er veldig i mot å bruke medisiner, spesielt lykkepiller og slike ting...derfor har jeg lett etter noe alternativt...

Huff dette ble langt men måtte bare dele det med dere...mine medsøstre..

Ha en flott dag. Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis alternativ medisin som dette hjelper for deg, så:

HURRA!! Gratulerer så mye :-)

Når man er skikkelig nerimella, så blir en sånn god dag så EKSTRA god!! Nyt det alt du kan :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...