Gjest Sekretøsa Skrevet 26. oktober 2007 #1 Skrevet 26. oktober 2007 Mente jeg leste det for litt siden.. hvorfor har de ikke det da? er jo litt greit og vite hva man har og forholde seg til? Noen som har fått?
Kamomille Skrevet 26. oktober 2007 #2 Skrevet 26. oktober 2007 nei, det er ikke EN dato for hele landet. Dato varierer fra kommune til kommune fordi foreldrepengene må utbetales manuelt (forbanna gammeldags datasystem!!). Men i vedtaket ditt skal det stå DIN utbetalingsdato:) Så du skal uansett ha fått beskjed om en dato så DU vet hva du skal forholde deg til.
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Typisk min flaks at nav her i kommunen er stengt da... blir det ikke noe penger på meg da?? AGG! Jeg har ikke fått noe vedtak, fordi de mente at jeg ikke kunne ha tjent noe penger siden jeg var sykemeldt... MEN jeg hadde 2 jobber, og var kun sykemeldt fra den ene... Så jeg fikk bare et brev om det, så ringte jeg inn, og fikk sendt noen ekstra papirer, også hørte jeg ikke noe mer... Når jeg hadde perm med snuppa for 2 år siden så var det den 25'ende de kom..
Kamomille Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Pengene kan jo komme uansett om NAV er stengt eller ikke. Pengene bruker gjerne et par dager på å komme inn på konto fra den dagen nav overfører. Så lenge du ikke har fått noe vedtak, så har de kanskje ikke behandlet ferdig saken din ennå og da er det ikke noe gitt beløp å over føre til deg...... Ville nok ringt og pushet de litt:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Joda, jeg fikk forrige mnd, så de har da penger og gi ) Og da fikk jeg riktig,så jeg "rakk" og ordne opp i det før første utbetaling.. Hvordan får jeg ringt de når de ikke har noe kontor da?? De holder på og flytte, og når jeg skulle dit i går så var det noe folk der fra et firma og pakka ned hele lokalet...
Nit@™ Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Skal være utbetalt til den 30. i hver mnd. Også er det opp til kommunen å utbetale før denne datoen. Her lå det på rundt 26-27. i mnd. Jeg fikk aldri noe "utbetalingsdato". Det kan likevel komme i løpet av dagen. Om nav i din kommune kjørte utbetalingen på ons-tors har banken flere overføringer pr dag: Kl 8, kl 12 og kl 15 er det i min bank. Om det ikke var kommet til morgenen hendte det at det var på konto kl 16.
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 jaja,. jeg får bare vente da... trodde liksom de kom den 25'ende, siden det var sånn sist jeg hadde permisjon.. så jeg belaget meg på det til bhgregninga.. men men. De kommer vel
Kamomille Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 i noen fylker har det eget kundesenter du kan ringe. de er oppe uansett omd e lokale kontorene er stengt. Noen steder overfører de sentralbodret til et annet kontor de dagene de er stengt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå